/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Profilmisbrug. Hvad siger Kandu??
Fra : ram2
Vist : 762 gange
1 point
Dato : 25-07-03 12:30

Sig mig lige – Hvad i hel… foregår der. Er Kandu fuldstændig blinde og døve.

dertil, hertil, 4U2, rfh, SeeU kører da et makkerskab ud over det sædvanlige.

Det bliver da åbenbart mere og mere almindeligt at have 2,3,4,5,6 forskellige profiler, og så veksle mellem dem, som situationen nu engang kræver.

Vil da nu overveje at oprette 5 forskellige profiler, så man ikke er ringere stillet end andre. Ganske vist synes jeg at hele konceptet bag Kandu så vil smuldre, men da Kandu åbenbart er fløjtende ligeglad, kan vi andre jo også være det.
Eksemplerne der er nævnt her, er bare nogle af de sidst til kommne.
Adskillige af gamle profiler jonglerer åbenlyst, og mindre åbenlyst med samme disciplin.

Så kære brugere, se nu at få oprettet nogle profiler, så det totale antal af brugernavne kommer op på 2,3, 400.000. Så er der noget ved det!!

http://www.kandu.dk/dk/spg/19373

http://www.kandu.dk/dk/spg/19374

Mvh
Ram m.fl.(Snart)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-07-03 12:40

Problemet er jo at bæsterne muligvis har oprettet deres aliaser fra andre computere end deres egne, og så bliver det vanskeligt at "afsløre" dem direkte, vi kan vel egentlig kun insinuere at de snyder så det driver.. teoretisk set er de uskyldige indtil det modsatte er bevist. Men hvor i hel.... det sjove ligger i at besvare sine egne spørgsmål, det har jeg svært ved at se. Det er måske fordi de ingen venner har, så kan de opfinde nogle make-believes på nettet .

Håber du har mailet kandu, så de kan eliminere idioterne, hvis der er samme IP på deres profiler.

Mvh Christina

(har du set brianis sprgsm?)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 12:49

Hej Skingur.

Nej jeg har ikke mailet til Kandu. Det har jeg opgivet.

Ja jeg så lige Brians tråd, efter jeg selv havde lavet denne. Kan jo ikke være alle steder på een gang.

Det kan da godt være at de har oprette profiler fra flere forskellige Pcere, mendet er vel dybest set Kandus problem, hvis det overhovedet er et problem for dem. Vi har jo fortilfælde, som f. eks zonker, der pladrer rundt fuldstændig som det passer ham, uden at Kandu griber ind.

Så der er måske ikke nogen løsning af tekninsk karakter, og så er det jo bare at få oprette nogle profiler, så man kan få en god snak med sig selv og andre.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-07-03 12:55

net-skizofreni & personlighedsspaltning... great! Jeg holder mig nu til good old "skingur" så jeg ikke forvirrer mig selv yderligere!

mvh Christina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-07-03 13:36

Hej Ram m.fl.!

Kan desværre kun give dig ret - og derfor ser I sjældent mig

Men Kandu.dk vil åbenbart hellere have mange brugere (selvom det er de samme personer - bare med forskellige navne) end reelle antal brugere, der kan højne niveauet

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-07-03 14:08

ja det er simpelthen til at lukke og puste grise i !!!!

- det er hamrende dårligt af Kandu.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 15:00

Men så er det heller ikke værre.
De gange jeg har sendt kandu en mail om pointfusk
- tre gange vistnok - har de da reageret hvergang.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-07-03 15:03

Nej måske det ikke er så slemt Rellom - bevares de svarer omend ikke altid særligt hurtigt, men du har ret - svar det kommer der ....
men i tilfælde hvor nogen snyder og svindler er det ikke just smaddersmart at de er 2 måneder om, at reagere....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 15:06

Egentlig er det jo dybt tragikomisk.

Jeg kender kun en person der er interesseret i at "fucke" hele Kandu op, og gør det ved at infiltrere systemet på den måde med alle disse dobbeltprofiler, og det er zonker, eller hvad han nu hedder for tiden.
Nu er der sikkert nogen der øjeblikkelig farer i blækpatronen, incl. zonker, og skriger op om, at man ikke kan beskylde ham for noget, som det ikke er bevist han har gjort.

Det er jeg Græsk Katolsk overfor. Enhver der bare har gidet følge en lille smule mad, kan ikke undgå at se, at hans arrogante og ligeså intrigante facon, kun har det ene formål, nemlig at førsøge at ødelægge Kandu. Han har aldrig tilgivet dem, at de drønede ham ud i hoved og røv.

Skulle det mod al forventniong vise sig ikke at være ham, bærer han 100 % selv skylden for at blive mistænkt. Han har på overbevisende måde løjet sig gennem alverdens forsøg på at skjule sin identitet, og åbenlyst pralet med hvordan HAN, med sin efter hans egen mening brilliante begavelse, kan omgå dette lille latterlige foretagende Kandu.

Lad os se hvad der sker - Højest sandsynligt ikke en dyt, udover at zonker som en vejrballon, godt oppustet kaster sig med dødsforagt ind i tråden her eller Brians.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 15:26

Tjah, jeg tror nu ikke, det er zonker, der er på spil her.
Og hvis jeg skal være ærlig, kan jeg ganske godt lide ham.
Men smag og behag...

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-07-03 15:33

Ja smag og behag og flere profiler og pointfusk m.m.!

Jeg er holdt op med at svare / hjælpe bl.a. fordi jeg ikke vil spilde min tid på at hjælpe - når det derefter viser sig, at spørgsmåleme bare er oprettet for at få point

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 15:55

Vel er det irriterende, at enkelte brugere fusker med point.
Men jeg synes ikke, det er noget, man kan klandre kandu for.
Når man bliver opmærksom på pointfusk, sender man bare kandu en mail.
Så bliver problemet - før eller senere - løst.

Hvad angår pointsystemet, mener jeg, at hvis man afskaffer alt,
hvad der kan misbruges - ja, så bliver livet sgu for kedeligt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 17:01

Jamen kære Rellom.
Du kan få ham helt for dig selv. Det undrer mig blot lidt, at du, som ellers er god til at gennemskue mangt og meget, ikke kan se hvad det er der er gang i.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 17:19

-> Rellom:
Citat: Hvis man afskaffer alt, hvad der kan misbruges - ja, så bliver livet sgu for kedeligt.

Er du selv en misbruger her på kandu? Eller hvad mener du med det?

ans

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 25-07-03 17:30

Hej

med alt det der er skrevet er det jo lige meget hvad jeg skriver

Jeg ved hvem rfh er, men jeg kender ikke noget til "hertil og SeeU"

det eneste er jeg kan sige er at jeg ikke er DERTIL har svare på nogle spørsmål.

Mvh 4u2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 17:35

Ans >> Man kan bekæmpe alkoholisme ved at afskaffe alkohol,
hjertekarsygdomme ved at afskaffe fed mad osv....

På den måde kan man løse problemerne ved at afskaffe alt,
hvad der gør livet sjovt.

Men det synes jeg ikke, man skal. Det var det, der var pointen.

Jeg synes nemlig bestemt, at pointsystemet gør kandu sjovt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 17:45

Til Rellom:

Jeg synes ikke svindel/snyderi er sjovt. Skal kandu måske kun være et sted for "pointrøvere", så de ærlige kan føle sig magtesløse, når de giver deres bedste bud på et svar?

Det er da godt at du har noget at more dig over.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 17:49

Ans >> Jeg siger ikke, at snyd og svindel er sjovt,
jeg siger, at pointsystemet er sjovt.
Jeg mener jo heller ikke, at alkoholisme er sjovt,
fordi jeg synes, alkohol er med til at gøre livet sjovt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 18:00

Rellom->
Jeg synes ikke at pointsystemet er sjovt. Det bringer en masse snyd med sig, det bryder jeg mig ikke om. Jeg kan kun tale for mig selv. I den tid jeg har været kandubruger har jeg altid været ærlig. Naiv måske, for jeg forventede det samme af andre brugere. Jeg vil lige tilføje at der er kandubrugere, som jeg stoler på.

Hvis det ikke er for den snyd og svindel, pointsystemet fører med sig, hvad er det så, du synes, der er sjovt?

ans

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-07-03 18:17

Puha.. Hvorfor hidse sig op... man kan da bare lade folk snyde, hvis det er det, de synes er sagen. Det generer vel ikke den egentlige kommunikation, der består af spørgsmål og svar mellem almindelige mennesker, eller profiler.. Hvis nogen synes, de har tid til at sidde og besvare egne spørgsmål, så lad dem dog. Der går vel ikke noget fra den seriøse bruger af den grund. -Det der pointhalløj er da så uendeligt ligegyldigt. ans, hvorfor behøver den ærlige bruger at føle sig magtesløs? Den ærlige bruger, der giver sit bedste bud, har da gjort sit, uanset om svaret bliver valgt eller ej.
Og Ram, jeg glæder mig da til at møde Ram3, Ram4, og Ram5, hvis du gider det. Din stil er dog så speciel, at du næppe kan gemme dig i forskellige profiler... -Og et eller andet siger mig, at du ikke vover at lege med din egen personlighed og danne splittede profiler. -Er du egentlig lidt misundelig på dem, der tør?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 18:20

>4u2

Ikke fordi du er værd at spilde tid på.
Prøv lige at se på det du laver i http://www.kandu.dk/dk/spg/19374

Tror du virkelig at brugere på Kandu er så snot dumme, at de ikke kan se, at det er det rene plat du laver ”sammen” med ”dertil” – SeeU – rfh, og hvem fa… du ellers er.

2 min. efter ”dertil” har stillet et sp. svarer du.
3 min, senere har ”dertil” vurderet dit svar til at være til 5 stjerner.
Du angav ikke engang et link, og alligevel nåede "dertil" at slå den side op du anbefalede, skimme den igennem med sit laserblik, og 3 min. efter, er han klar over at det var det eneste rigtige, og lukker spørgsmålet.

Fuldstændig det samme gør sig gældende i sp. om Photoshop. http://www.kandu.dk/dk/spg/193743

Her hedder personerne bare SeeU og rfh

SeeU spørger kl. 11.26 og rfh svarer kl. 11.29 med et idiotsvar, som SeeU acc. øjeblikkelig og siger tak kl. 11.30

Ved du hvad?? Find én der gider høre på dig og dit løgn, jeg gør ikke.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 18:32

>Birgitta.

Tør og tør, er der noget at være bange for??. Jeg ved det ikke, jeg har ikke før spekuleret på at oprette ,2,3,4,5 profiler, og får det nok heller ikke gjort.

Alt andet lige Birgitta, så er der et pointsystem, som nogen går mere op i énd andre. Men at du ikke synes, at det er noget at hænge sig i, betyder jo ikke at dem som det interesserer, skal lade 2 og 5 være lige, fordi du synes at det er ligemeget.
Ej heller skal de finde sig i at blive røvrendt af nogle narrehatte, som synes at det er ok at svindle sig til point. Kandu har et pointsystem, og det skal respekteres, eller fjernes.
Samtidig er det et gennemgående træk hos disse multiprofilerede brugere, at jo dårligere de selv fungerer, jo dummere tror de vi andre er.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 18:34

Ans >> Jeg synes, pointsystemet er sjovt, fordi det
skaber intensitet i foretagendet.

Langt de fleste kandu-brugere er ærlige.
Det er undtagelsen og ikke reglen, at der snydes.

Og i det øjeblik, man har begrundet mistanke om snyd,
løser man problemet ved at sende kandu en mail.
Så sørger de for, at snyderne bliver slettet.

Derfor vil jeg heller ikke fortsætte denne diskussion.
Det fører alligevel ikke til noget.

Over and out.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 18:41

Det med at sende en mail til kandu, den tror jeg ikke rigtig på. Jeg er selv forholdsvis ny bruger, men har læst mange indlæg om emnet her. Der er da ikke sket noget.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 18:49

Det link jeg angiver skal lige rettes til:
http://www.kandu.dk/dk/spg/19373

Sorry
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 18:53

De gange jeg har skrevet til kandu om pointfusk, er snyderne
blevet slettet efter ret kort tid. Den ene gang gik der mindre
end en halv time.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 19:00

-> Rellom

Hvis jeg nu skrev til kandu om nogle brugere, som jeg mente snød, hvordan kan jeg så se, om de er blevet slettet. Vil jeg selv få en besked? Det undrer mig bare at det kan gå så hurtigt. Brugerne klager jo over den lange ekspeditionstid.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-03 19:05

Ja, Ans, du får personligt besked.
Og de takker dig oven i købet for hjælpen.

Med hensyn til hurtigheden, så var det kun den ene gang,
der gik ca. en halv time. De andre gange gik der 10 - 14 dage.

Men det synes jeg også er hurtigt. Tænk på, at kandu sikkert
modtager tonsvis af mails hver eneste dag.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-07-03 18:46

Joo, Ram, jeg tror, at man kan tage psykisk skade af at lege med sin egen personlighed som nogle kandu-brugere gør. Man kan i længden blive så grebet af det, at det udvikler sig til en egentlig psykose, hvor man faktisk føler sig som forskellige personer. Og ligesom med alkoholisme, så er det forskelligt, hvor meget der skal til, før man er "hooked".

Jeg opfatter bare ikke kandu som et "spil" eller en konkurrence. Men som et kommunikationssted, hvor man kan "træffe" ligesindede indenfor forskellige interesser.

Du må jo også lige tænke på, at kandu er åben for alle, også for børn. Så vi må acceptere en vis "dumhed" eller umodenhed. -Det du går så vildt op i i dag, vil du sikkert også grine af eller ryste på hovedet af om 10-20 år.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 27-07-03 10:24

http://www.kandu.dk/dk/spg/19462

Jeg syntes at man stiller urimelige krav til teamet bag kandu, og jeg finder det mærkeligt, at når man opretter et spørgsmål som ovenstående, hvor vi faktisk kunne aflevere en samlet rapport til Kandu, er der ikke mange der reagerer.

Denne tråd kan jeg kun opfatte som et udslag af ram2's paranoia, og trang til at gøre sig bemærket som selvbestaltet konge på kandu.
Og det er en skam, for vi har jo set hvordan Du også kan være både fornuftig og sjov.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 07:56

>rfou.

Jeg kan kun finde én beskrivelse af dig der er dækkende: IDIOT.

Stop dine fidele slimede kommentarer og daf over til din Guru på Findsvar.
Jeg er ved at brække mig i tykke stråler over at læse dine kommentarer, der er en stor gang pikspilleri for åben skærm.

Og så kan jeg bare gentage, at der er ikke noget der interesserer mig mindre, end hvad du synes om mig. Og så hold dig til jævne ord, som du kan administrere. Lad dig ikke friste til at bruge fremmedord, som du ikkke fatter en skid af, for at pynte på det lort du lukker ud.

Gaaaaaab, hvor er du dog kedelig, og latterlig

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 1 point
Dato : 31-07-03 10:45

Hør her ram2

Var det ikke en ide hvis du prøvede på at formulere dig i et pænere sprog? Jeg fndet det direkte ubehageligt at læse dit sidste indlæg.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 11:18

> Nakita.

Et godt råd: Spring indlæg der er skrevet af mig over. Du ved aldrig hvad der kommer.
Du kan jo også bare læse dem, og så blive forarget. Det er der såmænd så mange der gør - sjovt nok. Men det er da også en lækker følelse at blive forarget, så er man lige som lidt bedre end så mange andre

Hvis det er sætningen om rfou's offentlige masturbering der støder dig, så skal du betragte det som en metafor.
Denne åbenlyst demente rfou, med klovnen som varemærke, elsker at stimulere sin vellyst ved at sleske sig åbenlyst op og ned af dem som han synes har en fremtrædende rolle og derefter slaske det ud så alle kan se hvor god, flittig og konstruktiv han er, i det medium han nu befinder sig i, Kandu - Findsvar mv.

Læg mærke til, hvordan han for at være sikker på, at alle ser det, gentager det link, hvor han øjensynligt har fået en mail fra Kandu hvori de roser ham. Så vokser han lige en ½ meter, (hvilket han sandelig også har behov for)

Formentlig har klaphatten selv konstrueret denne mail

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 31-07-03 14:04

Citat
Sig mig lige – Hvad i hel… foregår der. Er Kandu fuldstændig blinde og døve.

Citat
Et godt råd: Spring indlæg der er skrevet af mig over. Du ved aldrig hvad der kommer.
Du kan jo også bare læse dem, og så blive forarget. Det er der såmænd så mange der gør - sjovt nok. Men det er da også en lækker følelse at blive forarget, så er man lige som lidt bedre end så mange andre

Citat
>rfou.

Jeg kan kun finde én beskrivelse af dig der er dækkende: IDIOT.

Stop dine fidele slimede kommentarer og daf over til din Guru på Findsvar.
Jeg er ved at brække mig i tykke stråler over at læse dine kommentarer, der er en stor gang pikspilleri for åben skærm.

Og så kan jeg bare gentage, at der er ikke noget der interesserer mig mindre, end hvad du synes om mig. Og så hold dig til jævne ord, som du kan administrere. Lad dig ikke friste til at bruge fremmedord, som du ikkke fatter en skid af, for at pynte på det lort du lukker ud.

Gaaaaaab, hvor er du dog kedelig, og latterlig

ram2
I betragtning at jeg angiveligt keder Dig i den grad, som Du her giver udtryk, er det utroligt som Du lader dig hidse op. Hvorfor bruger Du ikke Dit eget råd: Spring indlæg der er skrevet af rfou over. Du ved aldrig hvad der kommer.

Du stillede et konkret spørgsmål om, hvor i hel.... Kandu bliver af? - Jeg svarede med at bringe et link, hvori kandu faktisk svarer på Dit spørgsmål.

ram2 Du er en ynkelig opmærksomshedssøgende åndelig gnom, der skriver ud fra devisen om, at hvis argumentationen er svag hæver man stemmen, og hjælper det ikke tilsætter man blot nogle sjofle udtryk.

Blev Du mobbet i skolen?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 15:42

Fra (Klovnens) historik:
[citat]
Blander mig ofte i ting der ikke kommer mig ved, og kan være ret nævenyttig.

Og jeg kan godt blive vred kan jeg ja, og det skal ingen ønske sig
[/code]

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 15:47

Tak for svaret Nakita.

Egentlig er det jo ikke noget svar, men du fortjener alligevel at få æren af, at denne tråd blir lukket. Du har ikke uret, men jeg må sige, at det er svært at beskrive en idiot som rfou uden at tage ord og sammenligninger i brug, der ikke eer stuerene.

Håber du overvinder det - jeg skal prøve at forbedre mig.

Mvh Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 31-07-03 17:15

ram 2
Forskellen på os 2 er, at Du ikke er nødt til at spille klown.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 17:21

Orrrrv, hvor er du go rfou. Har du selv fundet på den??? Du ka bare det gylle der

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 03-08-03 14:39

Hej Nakita og andre

I dette indlæg ser i hvorfor Ram fik et los i rumpetten og IKKE er medlem af www.findsvar.dk

Sådan var hans sprog overfor andre brugere og det blev ikke tolereret, så nu kører det videre her - desværre.

Det er ok, at kalde andre en idiot, men ikke når man tilsætter ord som p.ksp...er i sproget....

AT Ram har hedeslag skal desværre gå ud over nogen og i denne omgang var det herinde, hvad er det næste ?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 15:07

>andersjensen. (for tiden)

At du er uhelbredelig "Mytoman" er tydeligt for enhver.

Dine patologiske løgnehistorier har vi gennem tiden set adskillige eksempler på, og betragtes efterhånden bare med en let overbærende hovedrysten.

Dit i vanvid fuldstændig fordrejede sind gør, at du ikke er i stand at skelne virkelighed fra fiktion, og derfor selvfølgelig har valgt at huske, at _du_ og slyngveninden Parkens i fuld konsensus, Fnollerpigen havde jo gennemskuet jer, smed mig ud, uagtet at jeg var skredet, og derfor ikke kunne smides ud.

Men du har det lige som andre mytomaner. Jo flere gange de gentager noget der er usandt, jo mere tror de selv på det, for til sidste ikke at kunne se andet end løgnen, som nu er blevet til sandheden i deres syge sind.

I øvrigt kan jeg fortælle dig, at jeg er skrupskideligeglad med om jeg er blevet smidt ud, eller selv gået. Det er dybt uinteressant for andre end dig.

Hvad dig og dit angår, kan det kun beskrives med ord der ikke er egnede til optagelse i andet end slang – ordbogen, og det er endda betænkeligt.

Har du i øvrigt været indlagt til behandling, du har været væk så længe? Ikke at du var savnet, men det er bare atypisk for dig at være frivilligt væk fra rampelyset så længe

Skolelærer oD oD oD Stakkels stakkels stakkels børn og forældre.

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 03-08-03 18:07

At jeg selv og andre bliver svinet til på den mest uforskammede måde, er kun til at bære fordi det er en mand med helt åbenlyse problemer. der står for det. Det er ham der trænger til hjælp, hvis ikke det allerede er for sent

ram2 er helt uden for pædagogisk rækkevidde, idet han mener sig berettiget til at afgøre hvem der må skrive, og hvordan man skal skrive på kandu.

kandu der er et gratis åbent forum, og for det meste yder en god service. I hvert fald i forhold til det vi betaler for ydelsen

At han blander sig i hvor jeg og andre skriver, når vi ikke lige skriver på kandu er et udslag af hans højrøvethed, der er helt ude af kontrol.

Altsammen p.g.a. at han ikke kunne få lov til at blamere sig på samme måde på findsvar.dk Så nu kører han sit eget private hævntogt. Ynkeligt siger jeg bare!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 21:46

Ahahahahaha sjove imposante

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 19:09

Tja Ram...

Hvis du følger med ville du vide hvad jeg laver og ikke hvad du i dit forkerte sind mener jeg burde lave.....

Var du der hvor jeg var kan det nok være din telefon fik et gok i nøden....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-08-03 10:07

Hej min gode ven Ram2.

Kan da lige oplyse,at jeg netop har modtaget et svar fra kandu vedr:4u2
indholdet af emailen,vil jeg af gode grunde ikke skrive her.
men vil dog oplyse at snyderiet er blevet stoppet.
derfor mener jeg at 4u2 skal have en ny chance herinde.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 10:24

>Brian.

Da det jo ikke er noget vi bestemmer, kan jeg da roligt tilslutte mig din holdning, og samtidig lige sige, at jeg ikke mener at have plæderet for udsmidning.

Har Kandu bedt dig om ikke at offentliggøre deres mails??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-08-03 10:39

Hej igen Ram
Jeg mener personlig
Det vigtigste må være,at kandu er ved at blive støvsuget for alt skidt og møg
Så stedet igen, kan blive et OK sted at være IKK?
I går var det Anderjensen i dag 4u2
Jo jo der skal nok blive gjort ordentlig rent herinde.
Kandu har ikke bedt mig om noget.
Jeg har selv besluttet at jeg ikke vil offentliggøre emailen,da jeg som nævnt tidligere mener at 4u2 skal have en ny chance
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 10:48

Jeg forstår ikke dine bevæggrunde, men mailen er jo til dig, så dermed er den snak jo afsluttet.

Dog vil jeg lige sige, uden at du tager det fortrydeligt op, at det på den måde virker som om du lå inde med en mail, som kunne afgøre 4u2's skæbne, og på den måde tiltager dig en dommerfunktion. Jeg er ved at lære dig at kende, og tror egentlig ikke det er det du tilstræber, men du kan godt se, at det kan virke sådan.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-08-03 11:00

Jeg kan godt følge dig Ram2.
Jeg ønsker på ingen måde at være dommer herinde,det er 100%
Grunden til at jeg ikke kopierer emailen er
At der i den står en masse forskellige ting som jeg har spurgt kandu om(ikke kun om 4u2)og det vil jeg gerne holde for mig selv.
Håber du forstår
Kan du have en rigtig god dag
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 11:11

Yes, forstået, og i lige måde.

Ram