/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til 4u2 "Hvorfor snyder du med point"???
Fra : briani
Vist : 446 gange
1 point
Dato : 25-07-03 12:15

Hej 4u2
Hvorfor snyder du med point??
Dit hurtige svar her til 500 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/19374
og en gennemgang af din historik
http://www.kandu.dk/dk/spg/17709 til 340 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/17492 til 425 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/16482 til 370 point
viser helt klart,at dig og dertil er en og samme person.
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-07-03 12:24

du kan jo spørge "nummermanden" og xix-et-eller-andet med det samme....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-07-03 12:27

jamen det gør vi da så skingur
Så må vi jo håber på at de gider at svare os.
Mvh
Og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 25-07-03 12:31

Ja, den er s.. næsten for tyk, han han/hun har jo ikke fået nogen point under 200, og det til 200 er da vist det eneste reelle.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-07-03 12:31

Tak.. skal vi lave beregninger på, hvor stor sandsynligheden er for at de reagerer?
(På en skala fra et til ti hvor ti er det højeste vil jeg sige at sandsynligheden ligger lige knap og nap omkring 2 - 2 1/2!!!)

God dag til alle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 12:34

Hvis 4u2 snyder med point er han ikke den eneste. Undrede mig selv over det, som du henviser til.

"Nummermanden" = 120103972547 den anden= sixworld

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 12:35

Hej Briani.

Mens jeg skrev, kom din tråd på, så derfor er der til dels en vis overlapning.
Jeg kan dog konstatere, at vi bestemt ikke er uenige.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-07-03 12:36

Yeah ans , og det var med det in mente at jeg skyndte mig at trække mine points til Uffe (selvom han nu havde fortjent et klap på skuldrene).

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 25-07-03 12:37

> ans

Det er altså xixworld han/hun kalder sig

mhv
Bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-03 12:59

Hvis Elykolom får øje på dem et eller andet sted ska' han nok gi' dem tørt på. Være RIGTIG irreterende og ubehagelig. Sådan noget kunne jeg nemlig aldrig finde på.

Iøvrigt er xixworld da bare for dum. Han har/arbejder for, en internet virksomhed.
Gad vide hvordan det kommer til at gå den, hvis der sprædes rygter om snyderi?
Ja, jeg ved altså ikke noget

</MOLOKYE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 13:00

120103972547 og sixworld tror jeg er samme person. 120103972547 svarede på sit eget spørgsmål, men havde glemt at skifte brugernavn, så han underskrev med sixworld. Bagefter forklarede han at han ville prøve at ændre i xixworlds profil. Hvordan kan han gøre det hvis det ikke er ham selv?

mvh ans

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 25-07-03 13:03

<ELYKOLOM>

Nu er der igen nogle fjolser der skal ødelægge det for alle andre. Stakkels dem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 13:05

Ans! - det var det du mente - jeg opfattede det bare ikke.
Emesen/eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 13:11

-> molokyle hvor fra ved du at han/har arbejder for en internet virksomhed? I profilen står der intet.

-> Emesen måske var det min formulering, der var forkert.

mvh ans

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 25-07-03 13:16

Hvad med ene bruger pr. IP???

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-07-03 13:20

nej ishoey, for hvis hr og fru jensen deler computer har de et problem....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 13:23

Uffe29!
Du kan få 5 stjerner i stdete for point.
*****
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-03 13:25

ans -> herfra : http://kandu.dk/dk/spg/18996

Der angiver xixworld denne url og taler om vi. http://www.danskemedia.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 25-07-03 13:26

skingur >> Jamen så har de jo den samme IP

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 25-07-03 13:27

De kan da også bare være en bruger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 13:28

Hovsa - forkert tråd - sorry
Emesen.

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 25-07-03 13:30

<ELYKOLOM>

Sorry.... jeg skal bare lige have slået mailstorman fra

Nul flueben i denne profil.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-07-03 13:41

Som skrevet så mange gange tidligere - afskaf eller lav pointsystemet om så vi undgår dette; men Kandu.dk vil åbenbart hellere have mange brugere (selvom det er de samme personer - bare med forskellige navne) end reelle antal brugere, der kan højne niveauet

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-03 13:43

Ishoey -> Du har ret. Det tænkte jeg slet ikke over.

Desværre *AFK* til senere idag. Andre aftaler !

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 25-07-03 13:57

Jah man skulle næsten tro nogen var ude på at undergrave Kandu ( ding dong )
- det flyder med svindel, pointjagt-og snyd.

det der næsten er mest irriterende er de få man efterhånden ved man kan svare - for at deltage i de der skod-tråde hvor der er "fler-profileri" er en provokation af dimensioner.....og jeg gids ikke rode med de mennesker mere - kender jeg ikke deres profil - er jeg bare ikke med.

Har tit siddet og rodet rundt og hjulpet folk i halve timer, for så at opdage ,man er underlagt en eller anden åndsbolle ( uuhhh ding dong igen ) ... og hans luner, og sygelige trang til, at vise "hvor dårligt Kandu faktisk fungerer" oven i hatten er der alle drengerøvene, freaksene med deres åndssvage sex - spørgsmål .... ikke værd at bruge tid på .... den forleden med xixworld *ppprrrtttt*

og så videre og så videre.....

God weekend allesammen.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-07-03 16:14

Skidt humør idag, hva' fnolle? Lidt irriterende, at et sjovt forum skal baldres med den slags skrammel. Tips'ene har da også været helt uhørt ringe på det seneste. Sidste nye "verdensmester" er da vist http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=84062 med hans "verdenstips".

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-07-03 16:18

Inden du flyver op......ikke dig Fnolle....

Er selv træt af at svare på spørgsmål, hvorefter en eller anden dumper et tilsvarende svar, tillagt lidt ekstra creme, hvorefter vedkommendes svar accepteres. Iøvrigt er det efterhånden ved at ligne en "knallert-tunings-side" med et par afhoppere i at omgås gældende lovgivning, samt sværtning af andre mennesker.

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 25-07-03 17:25

Hej

med alt det der er skrevet er det jo lige meget hvad jeg skriver

det eneste er jeg kan sige er at jeg ikke er DERTIL har svare på nogle spørsmål.

Mvh 4u2

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-07-03 17:33

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 25-07-03 17:44

Nå så det har du

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-07-03 20:15

Hej 3773 - jepper indrømmet jeg var i et hidsigt corner der

og udover det giver jeg dig ret i - pointfusk eller ej, rimeligt eller ej .... at det er på grænsen til latterliggørelse når man har deltaget i tråde, hvor man tager spørger/og-eller deltagerne seriøst .... hopper på den og deltager med råd, links, samtale/debat - sommetider i tråde der kører 1-2-3 dage - for så at opdage at der er flere der snyder...
at det fra starten er en person med 1-2-3 profiler man sidder og snakker med.....

det er da knaldhamrende hånligt ....... og ikke for at nævne navne ( ingen nævnt - ingen glemt ) erindrer jeg en tråd hvor en anden seriøs Kandubruger deltager i en diskussion med een som vedkommende tit har talt/diskuteret med, og dælendyttemig om ikke personen ( den anden altså ikke den seriøse bruger ) logger på med et andet "handle" for, at lægge ekstra kraft på sine synspunkter ....

når man ser den tråd - slår det mig, "tænk sig at diskutere med sådan en bøf, og være så eftertrykkeligt til grin" - det er yderst hånligt og hidser mig gevaldigt op.....

især når personen indtil der gik for, at være seriøs - hvem kan man stole på ?!?

Karina - der er hidset ned igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-03 20:54

fnollerpige -> Godt nedhidset, men du har ikke desto mindre ret i; det er tidsspildet, der er irriterende. Ikke pointene.

Jeg er sikker på manse9933, emesen og hva' har vi...? brugte kræfter på nummermanden eller hvem det nu var..?
Det hele handlede om Cyber-Point : Skide Irriterende !

Jeg har oprettet Elykolom for at 'punke' den slags. De får tørt på alá ram2, når jeg cyber-møder dem igen som <ELYKOLOM>

... andet tror jeg ikke, jeg/vi kan gøre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-07-03 00:01

Jo, vi kan gøre det, at vi ikke overdriver problemet.
Trods alt er det jo undtagelsen og ikke reglen,
at der snydes.

Og i det omfang man får begrundet mistanke om snyd,
kan man gøre det, at man skriver til kandu.
Selv har jeg fået tre snydere - svarende til 7-8 fidusprofiler -
slettet bare ved at sende kandu en mail.

Så kandu er helt sikkert lige så interesseret i at komme
snyderiet til livs, som vi andre er.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-03 04:21

molokyle hvad mener du med,Jeg er sikker på manse9933, emesen og hva' har vi...?
Er du sikker på at jeg/vi har flere profiler,eller at jeg/vi ikke har??
Jeg vil lige høre om jeg skal køre kanonerne frem eller forsætte med mit
næse pillerri

Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-03 07:13

manse9933 Nåe... jeg tænke på denne tråd : http://kandu.dk/dk/spg/19346
Følte du dig ikke taget lidt ved næsen? Jeg gjorde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-03 08:23

AHAaaaaaaa,molokyle,det har jeg slet ikke tænkt over,før du nu nævner det,
det eneste problem jeg kan se,er at andre der kunne få noget ud af svaret
ikke opnår denne fordel,så mister kandu helt sin mening,som jeg ser det,ikke
smar ikke smart.

Fnollerpige,dette vil jeg give dig ret i,det er det eneste ptoblem jeg
kan se med fler profilerri,point's snyderri,der tænker jeg kun lad dog børnene,jeg kan ikke se vad de vil opnå med det,et stort? og endnu et ?
også endnu flere ????????????????????????????????????????

det er da knaldhamrende hånligt ....... og ikke for at nævne navne ( ingen nævnt - ingen glemt ) erindrer jeg en tråd hvor en anden seriøs Kandubruger deltager i en diskussion med een som vedkommende tit har talt/diskuteret med, og dælendyttemig om ikke personen ( den anden altså ikke den seriøse bruger ) logger på med et andet "handle" for, at lægge ekstra kraft på sine synspunkter ....
Tror jeg har oplevet det et par gange
Mvh Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-03 08:32

Det kan grænse til moppning,jeg har lige opfundet et nyt ord(ptoblem)nu skal jeg
bare finde en mening til det(på tidspunktet over bethlehem)*

Manse9933

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-03 13:28

Mig og Emesen har været på samme tråd. Vi føler os ikke ramt, men hvis det er os der hentydes til, vil vi gerne vide det.
Eyvind/Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-03 13:52

emesen -> Jeg ved ikke hvad manse993 tænker på, men måske denne : http://kandu.dk/dk/spg/18671

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 16:56

Hvor blir rfou dog af??

Skal han ikke ind i denne tråd og holde foredrag om hvad han og ledelsen af Kandu finder hensigtsmæssigt.

Egentlig burde han oprette en profil mere, for så kunne han føre lange seriøse debatter med sig selv, der er jo ikke rigtig andre der gider.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-07-03 17:04

"Skal han ikke ind i denne tråd og holde foredrag om hvad han og ledelsen af Kandu finder hensigtsmæssigt."

du forstår nu at udtrykke dig Ram *GG

*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-03 17:07

ram2 -> Yuiiti-lut og hopsasa : 4u2 har skam da været her :

[citat]
Hej

med alt det der er skrevet er det jo lige meget hvad jeg skriver

det eneste er jeg kan sige er at jeg ikke er DERTIL har svare på nogle spørsmål.

Mvh 4u2
[/code]

...men der var heller ikke mange boller på den tynde kop øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-03 17:09

Ps. Ta'r i Tivoli og spiser på Perlen. Det er Far's fødselsdag og den gamle gi'r. See You Later...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 17:11

>Molokyle.

Det var nu rfou jeg mente, han har direkte forbindelse til ledelsen af Kandu, og vil forfærdelig gerne fortælle om det, men rfou er måske den samme som 4u2.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-07-03 17:15

Ram2 - 4u2 - er også for dig.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 15-08-03 09:47

Tak for svaret Fnollerpige.

Kan lige oplyse at snyderiet fra 4u2
Skulle være stoppet
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-08-03 10:59

Ja det ville da bare være dejliiiigt, Brian - skønt der ende lig sker lidt i øjeblikket.

Karina