/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Splinter Cell; Lock Pick
Fra : Nikolaus
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 25-07-03 09:05

Jeg er ny til spillet og sidder fast allerede i training scenariet.

Jeg kan f.... ikke finde ud af at "lock picke" og komme forbi døren der er låst.

Hvordan "lock picker" jeg????

nikolaus

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 25-07-03 09:29

Hvis det er playstation 2 udgaven du snakker om....? så skal du bare dreje på venstre stick. Du drejer sticket stille og roligt til hver eneste hjørne, og mærker du så at joysticket vibrerer en smule i et hjørne, så holder du sticket i dette hjørne og bevæger det frem og tilbage i et lille øjeblikket. Så klikker den videre til næste pal i låsen og du finder et andet hjørne med sticket som du mærker vibration i osv osv...

PC og XBox aner jeg intet om, og er for den sags skyld og sk... ligeglad, da de er ubrugelige genstande.

Mikael

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 25-07-03 10:23

Det er PC udgaven.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-03 11:33

Så her da.... selvom jeg ikke er meget for PC´ere så kan du få den her engelske beskrivelse..!

Lock Pick
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Another handy-dandy tool for spys, the lock pick functions to...unlock doors.
Bet you didn't know that! Approach a locked door and take out your lock pick.
Press "Fire" to use it and bring up a picture of the doors lock mechanism. You
must release as many pins as the lock requires. To do this, press W, S, A or D
until you see a pin moving; when this happens, repeatedly press that button
until you open the pin. Some locks are stronger than others, so the amount of
pins required to unlock a door varies. The Training Mission will better go over
this for you.

Mikael.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 25-07-03 18:12

Tak for det !!!