/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor kan man købe kæmpe svømmebassin
Fra : Uffe29
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 24-07-03 23:59

Jeg er lørdag inviteret til "pool"-party men nu har værten fundet ud af at den er i stykker

Vi skal have fundet en ny inden lørdag, og helst imorgen (fredag) men hvor dælen finder man lige sådan en stor en

5000 L
3,66 M i diameter

Det behøver naturligvis ikke være nøjagtig samme mål, men noget lign.

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 25-07-03 00:27

Er det ikke superbrugsen eller kvickly der lige har haft sådan nogen på tilbud ........... det er jeg næsten sikker på.

held og lykke med pool-partyet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-07-03 00:45
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-07-03 01:06
Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-03 05:50

Vi har lige købt et her i denne uge, da jeg får børnebørne på ferie i næste uge.
De har en masse forskellige at vælge imellem og er - synes jeg meget billige.

http://www.toysrus.dk/

Tryk på "Her bor jeg" forneden på billedet, og se om der er en forretning i nærheden af hvor du bor.

God fornøjelse

Franksp

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-08-03 16:15

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-08-03 21:15

Hej Uffe29

Vi har haft enorm meget glæde af vores bassin. Vi pakkede det først sammen sidste week-end.

Frank