/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forbudt ord i MSN Exploder
Fra : Surf
Vist : 557 gange
75 point
Dato : 03-01-02 14:09

når jeg vil oprette en ny bruger i msn exploder sige den at i e-mail navnet er der et forbudt ord

så jeg vil spørge om der er et register eller liste for/med forbudt ord i win xp home

for jeg troet at man kan skrivet alle muglig ord i sit e-mail navn

men det kan man åben bare ikke

og det vil være rar at vide hvad man må skrive som e-mail navn

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 85 point
Dato : 03-01-02 14:14

Du skal vel formatere emailen korrekt.
Har du prøvet at skrive din@email.dk for eksempel? (med de ord du nu vil bruge)

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-01-02 15:58

det er det jeg skriver før @ jeg mener fesk når jeg skrive kass så siger den er det er en fejl i e-mail navet og når jeg så tilføje noget så siger den at ordet er forbudt
håber det er nok

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 03-01-02 16:12

Hej Surf

Der er visse "tegn" der ikke accepteres i en Mailaddr. Det kan også være at navnet du vil anvende er optaget af anden Bruger. Når det er på MSN du vil oprette en Email,-så har det jo egentlig ikke noget med dit Styresystem at gøre.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-01-02 16:38

i har ikke forstået det rigtig det er når jeg vil skrive mail navnet sådan her kass@ og så stået der msn.com at den siger at der er en fejl og når jeg som fesk skriver kasslaw@ så siger den er ordet er forbudt
håber det er nok

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 03-01-02 16:41

Prøv at skrive Mailaddr. igen UDEN at bruge W.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-01-02 16:58

nej det er det smmmen .... men hvordan opretter man et hotmail konto når man har win xp home før der jeg hadet win 98/me kunne jeg godt gære det pleese pleese fortæl mig lige det

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-01-02 17:12

Hej Surf
Du kan skrive det navn du vil i en email MEN
navnet må dog ikke indeholde specialtegn (foreksempel ¤ / % ) =)
du må heller ikke bruge bogstaverne Æ Ø eller Å
hvis du i din emailadresse skriver noget af det jeg nævner herover.så vil den netop komme op med at du bruger et forbudt ord
navet du bruger kan også været optaget til anden side
MVH Brian

Kommentar
Fra : vestergade