/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Vil gerne ha min kæreste ska det bedste.~
Fra : keddeyamse
Vist : 820 gange
50 point
Dato : 24-07-03 14:51

Hej

nu har jeg været sammen med min kæreste i lidt over et år. vores sex liv går udemærket. men jeg vil gerne ha at det ska være så godt som muligt for hende. til jer piger/kvinder: hva ka i rigtig godt lide..? fx. hvordan slikker man rigtigt? og andet som i piger godt ka lide..?

fra mændene: mest til de lidt ældre som jo nok er lidt mere erfaren end mig men hva gør i?

på forhånd tak..

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 24-07-03 15:12

Hejsa

Jeg syntes du skal spørge hende hvad hun godt kan lide i det hele taget og hvordan kun gerne vil slikkes. Alle piger er forskellige og kan lide noget forskelligt, så den eneste måde du kan finde ud af hvad hun kan lide er ved at spørge dig frem og så ellers øve jer. Jeg syntes det er vigtig at kunne snakke om hvad man godt kan lide......

Jeg bryder mig ikke om at blive slikket direkte på klitoris, det er for intenst og den er alt for følsom, men området omkrig er fedt og ligeledes på skamlæberne..desuden skal der helst være rigeligt med væde ellers kradser tungen for meget...Hvad jeg godt kan lide af sex...tjja det er ikke en ting. Det afhænger ligesom af hvad for et humør jeg er i, men en ting ved jeg og det er at vores sexliv er rigtig godt fordi vi ligenetop kan skanne om hvad vi har lyst til og ikke har lyst samt hvad vi godt kan lide

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 24-07-03 16:20

Hejsa

1) Sex er godt og heldigvis er flere kvinder begyndt at blive mere bevidste om hvad de kan lide så hvis din kæreste hører til dem så spørg hende direkte og indirekte.

2) Det vil også støtte Jeres forhold på et af de væsentligste ankepunkter kvinder har mod mænd i langvarige forhold - nemlig MANGLENDE SNAK OM TINGENE! Generelt kan det siges at kvinder får det bedre ved at snakke om tingene - hvor mænd får det bedre ved at gøre noget. Problemet er at mænd oversætter snak til at det er en kritik = noget de skal fixe eller lave om. Når vi har problemer kan kvinderne lide at snakke om dem mens mænd ofte foretrækker at trække sig tilbage indtil de har en løsning. I denne sammenhæng skal du altså ikke være så bekymret om du GØR DET RIGTIGT men være mere åben overfor at SNAKKE OM SEX uden at føle dig kritiseret (det betyder ikke at det du gjorde ikke var godt).

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 16:54

hey igen jeg spørger hende også hele tiden og det og det bla bla er godt, men hun siger at alt jeg gør er godt. hmm og det kan jeg ikk få til at passe for det kan jo ikk alt være godt. nogen kan se det på pigen jeg har lidt svært ved at se på hende om det er godt eller ikk så godt. men har da fundet ud at hun blvier helt vild når det er jeg piller hende på klitoris også når jeg er inde i hende.. er det normalt at nogen gange at pigen kun kommer 1 eller slet ikk og så noget gange kommer 7 gange?? har prøvet en gang hvor hun kom i flere min. :)

Men er der en rigtig måde at slikke på eller er det bare at slikke hende..??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-07-03 17:15

Gå i gang og lyt dig frem! Og ja, det kan veksle mellem alt eller intet!!!

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 17:17

hmm Skingur: hva mener du? forstår ikk helt.. :)

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 24-07-03 17:18

Ja det med antallet af orgasmer er et punkt hvor kvinder er meget forskellige både indbyrdes og fra gang til gang med den samme kvinde. Hovedpointen er at hvis du spørger dem er der ikke (som hos mænd) en direkte sammenhæng mellem orgasme og vurdering af om sex'et var godt.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-07-03 17:26

Fuldstændig enig med dr. Mark.

Keddeyams, jeg mente at når du er "i gang" kan du høre på hendes lyde, om det du gør er godt!

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 17:27

ja okay.. men ka bare ikk forstå at det hele er godt...

Accepteret svar
Fra : smoelfemor

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-03 17:34

Hej igen

Altså nu kender jeg jo ikke din kæreste, så det er lidt svært at svare på dit første spørgsmål. Enten siger hun bare at alt er godt fordi hun ikke vil gøre dig ked af det, eller også syntes hun virkelig alt er godt...Lige netop fordi du stadig er i tvivl syntes jeg det er endnu mere vigtigt at i snakke om det igen...Hvad med eventuelt at vise hende hvad du har skrevet her? - Fortæl hende at du er usikker på om hun bare siger alt er godt for at glæde dig...Ærlighed i et forhold er bare så vigtig og specielt når det drejer sig om sex - gør hende klart at du hellere vil have sandheden end hvad hun tror du vil høre....

Istedet for bare at spørge hende om hun syntes det du gør er godt, så spørg hende direkte hvad hun kan lide - bed hende beskrive det. Jeg ved godt at for nogle kvinder kan det være grænseoverskridende at fortælle om hvad de kan lide - det var det i hver tilfælde for mig, men jeg tror også det er nødvendigt at man kan åbne på dette område for at få en godt sexliv..fastholder hun stadig at hun syntes alt er godt så bliver du nødt til at tro det. Tvivl i et forhold og i sær på sexområdet er nedbrydende

Hvad angår om det om kvinder kan komme flere gange - så JA det kan sagtens lade sig gøre. Kvinders orgasme er noget mere komplex end mændenes men vi kan godt komme flere gange efter hinanden, og andre gange lykkedes det så ikke..For mig er det i hver tilfælde misforstået at sex ikke er godt fordi jeg ikke få orgasme...det kan være præcis lige så godt men bare på en anden måde. nogle kvinder har svært ved at komme ved et rigtig samleje, men det kan man afhjælpe ved at bruge hænder, tunge ect både før og efter. Det kræver bare at man er ærlig om det. nogle kvinder faker orgasme, hvorfor fatter jeg dog ikke - Det er ikke nogens skam ikke at komme og faker man så er der jo ingen mulighed for at få manden til at afhjælpe det bagefetr. Om din kæreste faker kan kun hun selv vide og om hun er ærlig om det ved også kun hun - der kan jeg desværre ikke hjælpe.

Jeg tror bare det er at slikke løs - der er ikke nogen rigtig måde. du skal bare huske at klitoris er meget følsom så måske skal du ikke kun slikke den..Hár du brugte fingrene til at stimulere hende til orgasme - så kunne du jo gøre det samme bare med tungen..ellers kunne du få hende til at ornanere mens du kigger på så kan du jo se hvordan hun gør - ellers kan hun måske forklare hvor hun røre sig selv når hun ornanere

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 17:45

okay.. jeg tror da på hende. men ka bare ikk forstå at det hele er godt.. hun er min første rigtige kærste "jeg er 18 hun er 17" har kun prøvet nogle engangs knald før. hun har haft en kæreste før mig som hun har haft sex med men ellers ikk andre. hun siger at det er bedre med mig. hun siger at efter at vi har gjort det og ska sove tænker hun wow det var godt. det gjorde hun ikk med ham den anden. dette er noget hun har fortalt mig.. en ting hvis det er at man siger noget til pigen og hun ikk rigtigt svare "altså mens man gør det" er det så fordi ja hva? hun siger det er fordi at det er så dejligt at hun er helt væk...??

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 17:45

okay.. jeg tror da på hende. men ka bare ikk forstå at det hele er godt.. hun er min første rigtige kærste "jeg er 18 hun er 17" har kun prøvet nogle engangs knald før. hun har haft en kæreste før mig som hun har haft sex med men ellers ikk andre. hun siger at det er bedre med mig. hun siger at efter at vi har gjort det og ska sove tænker hun wow det var godt. det gjorde hun ikk med ham den anden. dette er noget hun har fortalt mig.. en ting hvis det er at man siger noget til pigen og hun ikk rigtigt svare "altså mens man gør det" er det så fordi ja hva? hun siger det er fordi at det er så dejligt at hun er helt væk...??

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 24-07-03 17:56

Du er inde i kernen af hvad mange mænd ofte aldrig lærer om kvinder nemlig at det ikke er enten eller men snarere både og - at ting har flere nuancer - der er ikke nogen objektiv målbar 100% god måde - Smoelfemor beskriver det rigtigt godt "...det kan være præcis lige så godt men bare på en anden måde" - sådan har mange kvinder det - det er næsten uforståeligt for mænd - enten har det været godt (når man kom) eller også har det ikke - hvordan kan det være godt uden orgasme??? Men det kan det altså for mange (de fleste) kvinder. Det var også en vigtig oplysning smoelfemor kom med vedr skedeorgasmen - nogle undersøgelser viser faktisk at det kun er omkring 25% af kvinder der kan få det ved ren skedestimulation (samleje). Så du er bestemt inde på det rigtige med oral og anden stimulation men mit råd ville være ikke at være for præstationsorienteret og ikke tage orgasmen som målet - bingo så var der succes. For kvinden er det ligeså meget den daglige opmærksomhed og et vedvarende godt sexliv der tæller.

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 18:24

okay..

hun har nogen gange gjort det at hvis jeg sidder ned og læner på albuerne så har hun gjort det at hun sidder på alle 4 og stikker røven op i hovedet på mig kjun i g string.. jeg bliver TOTAL genert meget den første gang.. ved ikk rigtigt hva jeg så ska gøre. når hun gør det hva er det så for noget hun vil ha elelr hva hun mener med det? hun har også nogen gange sagt at hun vil binde mig til sengen men så efter sagt ahh det var kun for sjov.. er det for hun godt vil men så bliver genert..`?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-03 22:02

Hvis jeg vil pigen det 'bedste'? ; så spørger jeg hende... ....helt enkelt !!!

Mvh. Den ældre mand... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 23:27

hmm hva plejer de at kunne lide eller hva er de "vilde" med? *S* :=)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-03 23:39

Der er sgu lige så mange lyster, som der er kvinder. Men fælles for dem alle er, de vil ha' man gi'r sig tid. De færreste vil bare ha' den nu og her. I fantasien jo - , men ikke i 'virkeligheden'.

Øv... hvor lyder jeg klog

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 23:47

okay.. ja men jeg er jo ikk så erfaren. vil bare ha at det ska være perfekt for hende.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-03 23:54

Det bli'r ALDRIG perfekt for hende. Nogen gange godt, andre gange mindre godt. Sådan er det vel også for dig? At få opmærksomhed er 'det bedste', så jeg gentager lige :

Spørg hvordan/hvorledes og giv dig/jer tid.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 23:56

Tak for svaret smoelfemor. så må jeg jo i gang *SF*

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 25-07-03 00:25

Keddeyamse

Ja gå du blot i krig*S* Selv om hun har haft en fast kæreste så er hun jo ikke supererfaren, så det er meget tænkeligt at hun syntes de ting du kan er supergode. Desuden så er sex som regl superskønt når man er sammen med en man elsker

Når hun siger ting som at hun vil binde dig kan det så ikke være fordi i virkeligheden gerne vil, men ikke tør være ærlig om det...Prøv at lade hende vide at du er med på hendes tanker - hvis du altså er, så får hun måske mere mod til at åbne sig..Det hjælper også hvis du kan snakke om hvad du har af lyster

Et godt sexliv kræver en indsats og jo mere man øver og kan snakke om det jo bedre bliver det...Held og lykke med det...Du lyder som alletider kæreste. Kvinder elsker mænd der for det første tør snakke om tingene og for det andet sætte kvindes udbytte af sex lige så højt som deres

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 25-07-03 14:59

jo tak.. men jeg er nu ligeglad med om det er godt for mig det ska bare være perfekt for hende!! for jeg ELSKER hende! hun er ALT for mig.. :))