/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
alternativ behandling mod allergi
Fra : jbg
Vist : 4259 gange
200 point
Dato : 24-07-03 14:21

Er der nogle der har personlig-erfaring med alternativ behandling mod græsallergi!
Har været igennem alle de gænse behandlinger og tænkte på at prøve noget alternativt.
HJÆLP!
MVH JBG

Kommentar
Fra : witz

Dato : 24-07-03 14:45

Hej JBG.
Jeg har fået mange nye kunder, som jeg har hjulpet mod allergi, dyr og pollen allergi,
du skal tage 4-6 Ezlink om dagen i 5 dage lige efter morgenmad, og derefter tager du 3 om dagen i ca. 3 til 4 måneder, så skulle du ikke blive generet af det mere.
( heller ikke næste sommer ).
Hilsen
witz
www.atum.dk

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 26-07-03 00:12

det lyder godt!
Er der nogle bivirkninger med Ezlink?
Hvor køber man disse?

Accepteret svar
Fra : witz

Modtaget 200 point
Dato : 26-07-03 09:34

Hej jbg.
Du kan bestille dem igennem klinikken pr. mail eller ringe, så kan vi få en snak om ovenstående.
Der er ingen bivirkninger ved Ezlink, da det er et 100% naturprodukt.
Du kan læse om det på vores hjemmeside.
www.atum.dk
hilsen
witz

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 26-07-03 16:37

Tak for svaret witz ringer om en uges tid

Kommentar
Fra : LeanTop

Dato : 07-06-04 17:42

Hejsa!

Har selv i årevis været plaget af græs og pollenallergi. Ifølge min læge er jeg én af de få der bliver totalt sløv af at spise allergipiller. De virker nærmest som sovepiller. I Roskilde var jeg nede og få en gang massage på en alternativ klinik der hedder Energipunktet og hun tilbød mig en prøvebehandling, noget der hedder en Vegatest. Jeg tænkte at jeg jo havde prøvet alt andet, så hvorfor ikke også prøve det. Efter en behandling skal man indtage nogle dråber hver morgen i et par uger. Efter i alt 3 behandlinger, er jeg sluppet af med min allergi. Jeg har ikke haft kløende øjne eller løbende næse i snart 3 år nu. Som en bonus slap jeg også af med mit eksem! Det er lidt dyrt, men det er helt klart det hele værd!

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 20-08-04 20:15

har haft græsallergi i mange år efterhånden
der findes forskellige behandlinger. Den ene er indsprøjtninger et par gange om måneden i en periode. MEN det er kun måske det virker.
Den med pillerne er jeg også imod. Jeg synes ikke de hjælper

Det jeg gør hvert år det er at gå til lægen 2-3 dage før græs sæsonnen starter, så får jeg en indsprøjtning. Som man selv skal hente på apoteket. Jeg kan slet ikke mærke at jeg får den.
Den virker i ca 1½ mdr, og til den tid er sæsonnen ovre. Den virker også mod mange andre former for allergi

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 14-09-08 17:14

Er lidt nysgerrig - JBG fik du prøvet Ezlink? og evt. med hvilket resultat?