/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero-database.
Fra : Feodora
Vist : 761 gange
200 point
Dato : 24-07-03 13:11

Jeg lagt en masse cd'er ind i Neros brugerdatabase men af en eller anden underlig grund er en masse (læs hundredevis) af disse filer .idx blevet placeret på mit skrivebord, hvor jeg absolut ikke vil have dem. Hvordan undgår jeg at Nero automatisk lægger dem derud?

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-03 15:38

Hvis du ikke vil starte forfra med at lægge ind.....

Tag alle .idx-filerne læg dem i en mappe der hvor de skal være på harddisken.
Gå derefter ind i Nero >>Fil>>Indstillinger>>Database sæt hak ved "brugerdatabasesti" og angiv den præcise sti til din mappe med .idx-filerne

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Feodora

Dato : 24-07-03 19:52

Tak for svaret kanjegik.