/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Playboy
Fra : Orsted_banden
Vist : 700 gange
30 point
Dato : 23-07-03 23:26

Nogen der ved hvor man kan købe en Playboy-kanin-baglygte til en puch maxi, og andre fede ting??? går og tænker på at gejle den for vildt.... og hvad kan man så lige gøre, den skal være hvid med blå stjernefælge........... Ska lige siges at den går pæn sødt, den følger med en jog der har 47,6 polini evolution på ..........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-03 23:50

Firmaet her har mange sjove ting, men om de lige har det du skal bruge.
http://www.thansen.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 24-07-03 10:07

Ja, men der har de ikke nogen playboy baglygte

Kommentar
Fra : wrapper

Dato : 24-07-03 11:21

ja den kan du købe her: www.west-import.dk og www.kreidler-service.dk begge steder koster den 35 kr.
men vær opmærksom på at der ikke er nogen pærer med, du skal købe to 36 millimeter pærer på 12 volt (jeg købte mine pærer hos bilxperten).

hilsen wrapper

p.s. der er også meget andet gejl ved de to forhandlere.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-07-03 13:05

Hey! Jeg havde en playboy lygte på min gamle puch! Helt seriøst, du skal ikke tøve med at smide den på, jeg har hørt fra vildt mange piger at de tænder på den, altså du kan faktisk score med den! (Tro mig, det virker....)

Jeg fik min af west-import.dk kan ikke rigtigt huske hvorfor, men det var vist noget med at jeg så nævnte den på Moped.DK. Men den er ihvertfald alle pengene, og husk en pinol pærer, du kan købe den hos thansen.dk....

Kommentar
Fra : wrapper

Dato : 28-07-03 20:04

som jon siger er det en baglygte der tiltrækker piger, jeg har også hørt at mange piger tænder på den.

hilsen wrapper

p.s. pærene til baglygten kan man købe stortset alle steder der handler med dele til bil og knallert.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-07-03 20:11

i øvrigt kan du faktisk få den gratis inkl. et par håndtag og en masse klistermærker hvis du melder dig ind på www.scooter-forum.dk og sender dit medlemsnummer til west-import.dk. Det har du ihvertfald kunne, ved ikke om de er stoppet med det, men prøv at spørg derinde om de er stoppet!