/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
terroristen's håndbog
Fra : DonAndre
Vist : 2690 gange
350 point
Dato : 23-07-03 23:24

er der nogle der ligger inde med terroristen's håndbog eller kender et link til den...? det enste jeg kan finde er hvordan man laver en A-bombe... og øhh.. det er nok lige i overkanten!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 23:27

>DonAndre.

Hvorfor er det lige i overkanten???
Skal du absolut tumle med sådanne sager, så skal du da gøre det ordentligt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-07-03 23:31

Ja enig med Ram - skal det være, så skal det den onderullemig være .....
det bør gøres med stil.

Hvad søger du specielt i omtalte bog da ?!?

Karina

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 23-07-03 23:31

heheh... det er til f/x i en kortfilm jeg roder med og skal bruge en noget til at sprænge med...

desuden er det pænt svært for en fyr som mig at skaffe plotunimum

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 23:34

Arhhee DonAndre.

Du må da ha' nogle forbindelser. Jeg har hørt. at der er beriget Uran til en fornuftig pris i øjeblikket.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 23-07-03 23:39

heheh.. godt nok er der mange bøller på amager.. men ehh.. de kender sku ikke til retningsbestemt vandsprængninger! tror heller ik' jeg ville spørge dem, da jeg sikkert vil ende op med en str. 46 i mundvigen og en krøllet skjorte..?

hørte fra en bekendt at der skulle stå en masse i den bog om lige det emne..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-07-03 23:41

årh ja - tror du så liiiige det er bogen .....
den er da ikke bare sådan at finde på nettet ( med link !!! )
Besøg denne side .... skal lige sige med det samme jeg ikke har læst ret meget på den - men der er mulighed for, at kontakte dem bag siden - og udfra hvad jeg kan se er det sådan nogle gutter der ved noget om så noget .....
De har da optrådt i Bubbers Badekar ( seriøst - jeg tager ikke pis på dig !! ) med et Kemishow - det må være sådan nogle du skal kontakte - de ved hvad man skal passe på

Karina

http://www.kemishow.dk

Nix - de har 4 ltr. Plutonium i Bilka for 299,-

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 23:43

>DonAndre

Du virker jo rimelig harmløs, så jeg tør godt give dig nogle links, som du i øvrigt sagtens selv kunne finde??

De 2 første omhandler Semtex, og den sidste er om C4.

http://www.survivalguide.com/terrorist_weapons/explosives.htm

http://www.detex.cz/e_special_purposes.htm

http://science.howstuffworks.com/c-43.htm

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 23:47

>Fnolle.

Den fra Bilka bruger jeg til cocktails. Man skal ha en del før der rigtig sker noget.
Det er noget billigt lort fra et restlager... Jeg tror det var Tjernobyl det kom fra, men okay i mangel af bedre.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 23:48

PS. Ham Bubber har altid virket lidt suspekt på mig, så det forbavser mig ikke.

Ram

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 360 point
Dato : 23-07-03 23:49

her er der lidt ... men det er ikke den nyeste ... finder den lige
http://www.geocities.com/cyborg_anarchy/downloads.html

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 23-07-03 23:53

de er begge gode... men jeg vil brænd gerne have mine teknikfingere i lige præsis den bog, da der sikkert er flere ting jeg kan bruge fra den? de andre sider mere en beskrivelse om hvordan de virker og efekten deraf... (snøft!)

og frk. hvis du drikker det skidt... så vil jeg nødig værer i dit system dagen derpå

og p.s

jeg hader bubber efter han var i rent fup på tv3... sikke en spasser!!

Godkendelse af svar
Fra : DonAndre

Dato : 23-07-03 23:58

Phylock...

du er min mand!!!

lige hvad jeg ledte efter...

og hov... pas lige på amagercenteret i den nærmste fremtid..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-07-03 00:00

>DonAndre

[citat]
og frk.
[/code]

Må jeg være fri. Hr. om jeg må be'

Rigtige mænd drikker da en dobbelt Tjerno m. paraply on the rocks inden en god middag. Men du har ret, der er ikke noget der bliver derinde bagefter.

God jagt på din bog.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 24-07-03 00:02

ups!

sorry... må være fordi jeg kender en tøs der hedder det til efternavn!

men det lyder som en fino drink... selv for en garvede spritter som mig!

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 24-07-03 00:13

her var de ...
http://www.xs4all.nl/~l0rd/anarchy.htm
The Terrorist's Cookbook er et bedre valg hvis du skal lave eksplotioner ... men vær sikker på du har læst det rigtigt og brug hovedet der er ingen garanti for at det er rigtige oplysninger ...

mvh
Phylock`

Det er ok at skaffe sig viden til at udryde verdenen ... så længe det ikke bruges ... så godt som alt læse stuff på den side kan anbefalses især lockpicking

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 24-07-03 00:18

hehe.. du er min gud for iaften phylock!!!

jeg vidste, at den var til at få fat på... men havde nok bare ledt de forkerte steder!?!

jeg havde faktisk også hørt om den da jeg var ca.14-15 år... men troede sku ik' at den var 4 real..

mange takker
Andre'

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 24-07-03 04:43

Hej

Ofte er diise bøger man kan hente på rundt omkring, kun udviklet til at brugeren skal komme til skade!!!!!!

Men er meget underholdende....

/Caine

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 24-07-03 09:32

Hejsa.

Jeg kom lige i tanke om at jeg har en gammel Amiga 1200 liggende med en gammel 40 mb (PC) indbygget harddisk. Diskdrevet brød sammen for mange år siden, men inden den brød sammen havde jeg lagt en kopi af "terrorist håndbogen" på harddisken. Det er en 7-800 sider om alt som har med terror osv. at gøre (kunne godt lide afsnittet om at terrorisere sin lokale McDonalds eller skolen - jeg gik selv i folkeskolen dengang jeg fik bogen, hvilket nu er en 15 år siden). Jeg har godt nok aldrig brugt noget af det, men det var sjov læsning den gang. Jeg husker at Bill Clinton dengang var på tv og tsod med en kopi af Terrorist håndbogen i hånden. Han advarede mod brug af bogen og sagde at den var forbudt i alle amerikanske stater og man kunne risikere fængsel hvis man blev pågrebet.
Computeren virker stadig og jeg har da for sjovs skyld været inde og læse den før omtalte bog flere gange, det bringer gode minder frem og et lille lumsk smil på læben.

Computeren ligger stadig i skabet og samler støv, så skulle nogen være interreseret i den gamle oldsag er den til salg..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 24-07-03 09:32

Hejsa.

Jeg kom lige i tanke om at jeg har en gammel Amiga 1200 liggende med en gammel 40 mb (PC) indbygget harddisk. Diskdrevet brød sammen for mange år siden, men inden den brød sammen havde jeg lagt en kopi af "terrorist håndbogen" på harddisken. Det er en 7-800 sider om alt som har med terror osv. at gøre (kunne godt lide afsnittet om at terrorisere sin lokale McDonalds eller skolen - jeg gik selv i folkeskolen dengang jeg fik bogen, hvilket nu er en 15 år siden). Jeg har godt nok aldrig brugt noget af det, men det var sjov læsning den gang. Jeg husker at Bill Clinton dengang var på tv og tsod med en kopi af Terrorist håndbogen i hånden. Han advarede mod brug af bogen og sagde at den var forbudt i alle amerikanske stater og man kunne risikere fængsel hvis man blev pågrebet.
Computeren virker stadig og jeg har da for sjovs skyld været inde og læse den før omtalte bog flere gange, det bringer gode minder frem og et lille lumsk smil på læben.

Computeren ligger stadig i skabet og samler støv, så skulle nogen være interreseret i den gamle oldsag er den til salg..!

Mikael

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 24-07-03 12:27

haløjsa mikael....

hvor er du fra?

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 24-07-03 12:31

og hov...

må jeg lige tilføje, at selvom jeg udlovet 350 point for svaret, har jeg fået 225 af dem tilbage..!

fedeste!

Don Andre'

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 24-07-03 13:31

Hallo mafia DonAndre..

Jeg er fra Sønderjylland (Gråsten) men bor pt. på Færøerne.! Hvorfor.:?

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 24-07-03 13:35

hvis du boede i nærheden af mig villle jeg gerne have en kopi af din bog... og så kunne vi lige have snuppet en bajer..

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 24-07-03 14:06

Don-manden du har en god ide der. Det med bajeren lyder lækkert, men du er nok ikke helt så tæt på så at det kan lade sig gøre..!

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 24-07-03 14:12

mikael den bog du har må være en samling af flere bøger .. for det med McDonalds har jeg læst tror nok det var The Avengers Handbook eller også var det big book of revange ... men det er sjover det afsnit med at teorrisere ens lærer

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 05-10-03 18:52

Hej DonAndre

Jeg har bogen - d.v.s. det er en tekstfil, der har været i omløb på
diverse bulletin boards inden internettet kom op at stå.
Det er en dyb seriøs og ganske foruroligende samling opskrifter.
En gymnasiast på sydfyn eksperimenterede med en opskrift og blæste et
stort hul i sine forældres endevæg, der forsvandt sammen med en noget af
hans ene hånd.
Politiet bar pulveret ud i teskeer og sprang det i luften. Stadset er utrolig ustabil.
Ovenstående er min begrundelse for ikke at sprede den fil rundt på nettet -
Skriftet bør fjernes fra Jordens overflade på fredelig vis.
Personer der udleverer opskrifterne bør retsforfølges.
Så hellere handle med beriget uran - det sker der ikke noget ved,
medmindre det er beriget til ca. 90%.
Brændslet i a-kraftværker er beriget 2-4% og kan ikke anvendes til
bomber.
Det andet l... kan købes i Matas i småportioner og kan røres sammen af enhver
amatør - med højst uforudsigelige resultater.
Glem det. Også selv om man evt. kunne mærke hårene vokse frem på
brystet - den følelse har idioter gerne.

Mvh
2603ph

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 07-10-03 08:48

øhhh... nå!

Kommentar
Fra : markopolo

Dato : 27-12-03 12:34

mangler opskriften på røgbomber

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 30-12-03 17:06

lav en skål af sølvpapir... fyld den med vat... hæld godt med sukker oven på.... så sæt ild til vattet....

men ehh... prøv lige en lille blandning af først...

Godt nytår til alle...