/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kamera til Nokia
Fra : Ezia
Vist : 542 gange
160 point
Dato : 23-07-03 17:27

Er der nogen der ved om man kan få et eksternt kamera til Nokia 3510i?

I såfald hvad koster det og hvor kan det købes ?

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 23-07-03 19:28

det kan man dsv ikke da det ny cam til nokia mobiler er til de ny porte og i N3510i er det de gmale porte der er i

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 23-07-03 21:12

Jeg har læst noget med en Nokia Observation Camera (http://www.nokia.dk/phones/enhancements/observationcamera/) der skulle kunne sende billeder via MMS til en. Er der nogle der har prøvet det og hvad koster det ?

Kommentar
Fra : bjarnean

Dato : 29-07-03 03:02

Jeg er også interesseret i dette. Både ang. pris på kamera og hvor det købes.?

Kommentar
Fra : bjarnean

Dato : 29-07-03 03:09

Det var ovenstående Nokia Observation Camera som Ezia omtalte jeg var interesseret i.

Kommentar
Fra : mizz86

Dato : 29-07-03 19:57

Observer cam er et "overvågningscamera"! Det er ca. på størresle med et pc camera! Det er visk ikke udkommet her i Danmark endnu!
Kan ikke anbefales som kamera til mobilen!

Knuz Lena

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 29-07-03 21:54

Du siger det ikke kan anbefales som kamera til mobilen ?

Har du da selv prøvet eller hva'?