/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pinotex reklame
Fra : worg
Vist : 3469 gange
100 point
Dato : 23-07-03 16:48

Hvad er det for et stykke musik som spilles i Pinotex reklamen som kører på tv for tiden.

Det er uden tekst, og´lyder lidt ala Beck.

Kommentar
Fra : mette_mors

Dato : 29-07-03 15:41

Pinotex vil ikke oplyse om det, har spurgt dem, men de vil ikke røbe hvilken melodi det er.

Kommentar
Fra : worg

Dato : 29-07-03 16:20

Det er da komplet dårlgt af Pinotex.............

Men der må da være nogle derude som kender musikken....????? come on.....

Kommentar
Fra : Partyskinken

Dato : 05-08-03 20:18

Jah det er da for tamt....... Ville dæme os gerne have haft den sang... har du prøvet at hente alle becks sange så? Og det kan ikke være nogle af dem så eller va?

Kommentar
Fra : Partyskinken

Dato : 05-08-03 20:22

Sadolin - Pinotex
Hvad hedder den sang fra pinotex reklamen, altså den hvor man ser en masse vejr billeder ?

Facts
Musikken er komponeret specielt til dette Pinotex TV-spot og findes derfor også kun i denne korte version.

Det er svaret på spørgsmålet fra en der kalder sig Donelmartin.

Tak til Camilla Tobiasen, Sadolin Farver A/S (opdateret d.23/7-2003) fandt jeg et sted på nettet O.o