/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vedhæftede filer oe
Fra : noerager
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 23-07-03 14:44

Hvordan ændrer jeg der hvor oe gemmer de vedhæftede filer der er på de meddelelser jeg får. Jeg kan godt ændre det når jeg gemmer men næste meddelelse jeg åbner så har den glemt det igen. Jeg bruger xp pro

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 60 point
Dato : 23-07-03 15:26

På denne adresse http://www.xteq.com/downloads/ kan du hente Xteq X-Setup - ved hjælp af dette program kan du sætte alle sådanne ting.

Mvh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-03 23:13

Opret mappe og så:
funktioner>indstillinger>vedligeholdelse>lagringsmappe>skift>vælg den mappe du oprettede>ok>ok>anvend>OK
Har du prøvet det.
Emesen.
Dette gælder OE5 men nok også OE6

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 23-07-03 23:19

Hej igen Emesen

Den mappe du henviser til er til brug for postmapperne til OE og ikke hvor den vælger at gemme vedhæftede filer

Hej igen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-03 23:32

Lol - så ta'r jeg mine briller på igen, nu gik det ellers lige så godt uden briller.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : noerager

Dato : 28-07-04 14:35

Tak for svaret kanjegik.