/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Fuldkåbe til GS500!!!
Fra : Gs500Freakster
Vist : 3841 gange
200 point
Dato : 23-07-03 12:43

Hey za!

Jeg har et problem..
Hvor kan man få fat i en fuldkåbe til GS500??
Jeg har tit set folk køre rundt med det, men min egen forhandler mener ik det er muligt..

Jeg er selv lykkelig ejer af en GS500, men uden den seje kåbe og så mangler der jo ligesom noget :(

På forhånd tak!
Mvh Michael

Kommentar
Fra : botage

Dato : 23-07-03 14:04

http://www.powerbronze.co.uk/home.html og http://www.sbfiberdesign.com/html/sbfib_dk.html du kan prøve disse to links, ellers prøv SPH motor i Næstved, de har i hvertfald en pris på en.
mvh Bo

Accepteret svar
Fra : kylle

Modtaget 200 point
Dato : 27-07-03 09:56

Jeg er selv ejer denne dejlige maskine( med fuldkåbe).

Jeg købte min sammen med maskinen fra ny og prisen for kåben incl. montering var 7500kr ved motorgården i sventrup nær Aalborg.

MVH Kylle

Godkendelse af svar
Fra : Gs500Freakster

Dato : 04-08-03 20:54

Tak for svaret kylle.

Ja, den er sku dejlig
Glæder mig til at få kåbe på..

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 05-08-03 17:46

Det kan jeg godt forstå. det giver den et meget fint look...

Ved du hvor man kan få en billig udstødning til den??
Jeg er træt af at den ikke "siger" noget

MVH Kylle