/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
outlook
Fra : johnl
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 23-07-03 11:48

Hvordan kan det værer at min tekst i outlook lige pludselig skriver med småt når jeg modtager post er jeg kommet til at trykke på noget som kan ændre det??
Håber der en som kan hjælpe..

mvh

Johnl

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-03 13:02

Hej johnl

Prøv at stille dit spgsm i gruppen E-mail http://www.kandu.dk/dk/emne/30302

Det er nok mere sandsynligt der er en der abonerer på denne gruppe der kan hjælpe dig end i denne andet penge gruppe.

Hvis man er i tvivl om grupper kan man altid se i menuen til venstre, når du er på siden med 25 sidste spørgsmål, der står under visning emner o.s.v. som man kan se hvor ens spgsm hører hjemme.

Håber du får svar på dit spgsm.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 23-07-03 15:18

Jeg vil gerne trække det tilbage da det er besvaret jeg havde skrevet det i en forkert katogri men ved ikke hvordan jeg sletter det igen.

mvh johnl

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 23-07-03 15:19

Tak for svaret bantam.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-07-03 15:52

Man kan ikke slette et spgsm, når først der har været en kommentar, sådan har kandu desværre "bygget" systemet op.

Det var jo godt du fik svar på dit spgsm., i den rette gruppe.

Jeg takker da for point, selvom det nu ikke var derfor jeg svarede dig, dem går jeg nu ikke så meget op i.

Jeg ville bare give dig et godt råd, og i dette tilfælde var det jo godt nok, du fik jo hurtigt et svar du kunne bruge.

Fortsat god dag

mvh
Bantam