/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
knopper/vorter på pungen ....?
Fra : supernoob
Vist : 6321 gange
50 point
Dato : 23-07-03 10:54

Hej

Jeg har en knop eller vorte på min pung, ikkke på bollerne eller pikken men pungen.... Hvad kan jeg gøre ???? Skal jeg bare vente eller hvad ????

Kommentar
Fra : bdtd

Dato : 23-07-03 11:35

hvis det er vortelignende, var det måske klogt, at få undersøgt, om det drejer sig om kondylomer, som anses for at være en slags kønssygdom...
mvh.

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 23-07-03 12:01

Det kan være kondylomer og de skal helst tages i opløbet ellers bliver det ikke så let, så kom hellere til lægen.
Det kan dog også bare være en alm vorte selvom den er det sted - det kan lægen også hjælpe med. Imellemtiden skal du bruge kondom til al seksuel samværd.
Dr.Mark

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 23-07-03 12:19

kunne det være en bums hvis den er lidt hvidlig i midten ????

Eller andre ting ????

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 23-07-03 12:43

Ja, det kan sagtens være en talgknop - og er der kun en enkelt, der ikke er vildt stor - er der ingen grund til at male Fanden på væggen

Mvh

Accepteret svar
Fra : Dr.Mark

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-03 14:31

Der er forskel på en knop/bums/talgkirten som nærmest er en hvælving af huden og en vorte eller kondylom der som regel har en stilk (kondylomer kan dog godt være flade og sågar gå indad).

Hvis der er en talgkirtel kan du trykke talget ud og vaske med vand og sæbe.

Godkendelse af svar
Fra : supernoob

Dato : 23-07-03 14:52

Tak for svaret Dr.Mark.