/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Danseskole i Århus
Fra : wezzler
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 23-07-03 02:09

Jeg overvejer at overraske min kæreste med et kursus i dans...

Det skal være afslappende, men samtidig udfordrende!

Det bliver som par (os)....

Har i nogle gode forslag, hvor man kan kompinere det hele?

Accepteret svar
Fra : r_anthonisen

Modtaget 100 point
Dato : 23-07-03 10:44

Prøv at gå ind på http://www.aarhus.dk/aa/portal/fritid/dans - Der er oplysning om alt fra tango til squaredance i Århus kommune, og I kan sikkert finde noget der passer til jer. Prøv iøvrigt også http://www.komogdansaarhus.dk/ - de tilbyder en masse kurser af forskellig varighed.
Mvh R

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 21-08-03 10:46

Tak for svaret r_anthonisen.

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 15-09-03 14:35

Hej R_anthonisen, jeg føler mig pludselig så levende igen. Tak for det gode tips.
Med venlig Hilsen
Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 15-09-03 14:35

Hej R_anthonisen, jeg føler mig pludselig så levende igen. Tak for det gode tips.
Med venlig Hilsen
Jens Poulsen, Silkeborg