/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad er forskellen?
Fra : food_life
Vist : 425 gange
40 point
Dato : 02-01-02 17:14

Hvad er forskellen på følgende telefoner:
Nokia 3310, Nokia 3330 og Nokia 6110?

Hvilken mobiltelefon kan generelt anbefales?

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 02-01-02 17:24

hvordan skriver man svar her, jeg må aldrig trykke på den

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 02-01-02 17:24

hvordan skriver man svar her, jeg må aldrig trykke på den

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 17:25

> Hvad er forskellen på følgende telefoner:
> Nokia 3310, Nokia 3330 og Nokia 6110?

3310 = Smart teenage telefon som er god til SMS (T9) og kan vise små
billeder og modtage ringetoner via nettet. Man kan desuden spille små spil
på den.

3330 = 3310 med Wap og et par andre små finesser.

6110 = Lidt ældre telefon (1998). Er lidt større og tungere end de to andre
og har udvendig antenne. Har desuden IR forbindelse (ikke at forveksle med
et rigtigt modem). Har også et par spil, og så vidt jeg ved, kan den godt
bruges til at ringe med!

> Hvilken mobiltelefon kan generelt anbefales?

Til hvad ????????????

*Fischer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 17:26

food_life skrev:

>Hvad er forskellen på følgende telefoner:
>Nokia 3310, Nokia 3330 og Nokia 6110?

Tag et kig her: http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/jamfor/

>Hvilken mobiltelefon kan generelt anbefales?

Det er et svært spørgsmål at besvare. Har du behov for at ringe i
nødstilfælde (og skal telefonen så ellers bare ligge i handskrummet),
så vil jeg anbefale at købe en brugt Nokia 2110 eller noget i den dur.

Vil du hente emails med højst mulige fart når du sidder i toget osv.,
så er det en helt anden model du skal have fat i.

Du må skrive lidt om dine behov, og hvor meget du vil ofre.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 02-01-02 20:34

Undskyld - det var faktisk 6210 jeg gerne ville have sammenlignet over til?

Accepteret svar
Fra : maxses

Modtaget 40 point
Dato : 03-01-02 08:32

3310= fin fon, med mulighed for at udskifte covers... den kan det som normalt har brug for(ringe+sende sms)

3330=fin fon, men for dyr i forhold til 3310, wappen er ingen penge værd!(hvis du vil bruge din telf. til at surfe med skal du have gprs)

6210= dejlig fon, har lidt mere bla. kalender og IR og hukommelse i telefonen(=mange kontakter i telefonbog og mange sms'er hvis det er noget du gemmer på)

håber at du kan bruge det...

Mvh Max

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 03-01-02 08:40

3310= fin fon, med mulighed for at udskifte covers... den kan det som normalt har brug for(ringe+sende sms)

3330=fin fon, men for dyr i forhold til 3310, wappen er ingen penge værd!(hvis du vil bruge din telf. til at surfe med skal du have gprs)

6210= dejlig fon, har lidt mere bla. kalender og IR og hukommelse i telefonen(=mange kontakter i telefonbog og mange sms'er hvis det er noget du gemmer på)

håber at du kan bruge det...

Mvh Max