/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Opel Astra 1995
Fra : Bragesvej
Vist : 530 gange
40 point
Dato : 22-07-03 17:43

Er der nogen der har erfaringer med en Opel Astra 1,4 i fra 1995 der har kørt 125000,
Gerne for og i mod.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-07-03 19:14

Jeg har ingen erfaring med Astra. Men generelt har jeg aldrig haft de store problemer med Opel - motorer. Rust har været et problem, men det er de vist nok kommet over.
Emesen.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-10-03 00:28

Andre kommentar en lige rust.

Accepteret svar
Fra : kaasing

Modtaget 40 point
Dato : 11-10-03 22:45

jeg har kørt opel i 5 år utrolig lækker bil

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-10-03 23:21

Hvilken model?

Kommentar
Fra : dadman

Dato : 11-10-03 23:22

Jeg har også kørt Opel.
Driftssikker, ja, men ikke i fugtigt vejr.
Rar at køre, men skulle retningskorrigeres hele tiden, og med store armbevægelser..
Gearkassen er det bedste man kan sige, men køreglæden er lige så ringe som i en Ford..
Jeg har altid forsværget at jeg skulle ende i en riskoger, men jeg købte en Corolla fordi den var billig...
Jeg vil aldrig køre andet.
Fra A til B kan du godt køre den beskrevne bil (hvis du selv kan lave rust og lette motorrep.), Men lad være....

Venligst
Dadman

Kommentar
Fra : kaasing

Dato : 12-10-03 22:15

jeg har haft en Ascona C 1.8I GT udmærket bil men har købt en ny Corsa C 1.2 16V
alle tider og så kører den bare!!!!!!!

PS.
køb en toyota de har nu også problemer de kan foreksembel ikke lave gearkasser og de ruster nu også

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-10-03 22:33

Har selv haft en ascona c 1.6 skøn bil...

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 06-11-03 19:52

Tak for svaret kaasing.

Kommentar
Fra : kaasing

Dato : 07-11-03 22:03

det var så lidt skulle det være en anden gang