/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims
Fra : Tompe_10
Vist : 265 gange
30 point
Dato : 22-07-03 17:37

jeg har købt the sims for et års tid siden jeg syntes det blev lidt kedeligt så jeg lånnte det til en af mine venner

men han er kommet til at smide sirial koden ud så nu kan jeg ikke instalere det

er der en der ved hvor man kan få et pogram eller kender en hjemmeside hvor man kan finde en kode til det

nu er der nok mange der tror jeg har downloaded det men jeg sidder altså med orinal cden!!

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 22-07-03 20:54
Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-07-03 21:54
Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 30 point
Dato : 23-07-03 01:18

http://cracks.thebugs.us/pages/T/5.shtml der er noget at kigge på

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 30-08-03 13:49

Tak for svaret frostys.

Kommentar
Fra : MiiiG15

Dato : 26-05-04 11:34

HeeeY.....

Jeg skal instalere The sims livin' large for at instalere de andre... men jeg har desværre kommet til at smide koden væk... så jeg kan ikke instalere det...

Så hvis du vil være SøøøD at sende mig et link hvor man kan få fat i den kode..... fordi det er meget vigtigt at jeg får den....

KramsS herfra