/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Peugeot service i Flensborg?
Fra : CADmageren
Vist : 5312 gange
100 point
Dato : 22-07-03 12:40

Hejsa her i sommervarmen.

Er der nogen der kan anbefale et godt værksted i Flensborg, til at udføre 60.000 km serviceeftersyn på en Peugeot Partner, og lidt småskrammer.

/ Michael

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 22-07-03 13:07

Det her ligger godt nok i Eckernfördehttp:
//www.peugeot-ernst.de/

Jes

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 22-07-03 13:13

OK

Er det et du kan anbefale, og hvor langt ligger det ca. fra Esbjerg?

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-07-03 13:26

hej
Adressen til Peugeot-Flensborg er:
http://www.autohaus-thormann.de

mvh oz1eqp

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 22-07-03 15:04

Hej

Jeg kan godt selv finde Peugeot i Flensburg

Mit sp. gik mere på erfaringer, og om der var nogen der specielt kunne anbefales.

/ Michael Christoffersen

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-03 15:24

Hej.
Jeg har været på værkstedet i Eckernförde, kun med en bagatel, men de var da rimeligt proff.
Jeg har 2 gange været på Peugeotværksted i Schleswig, det er et godt sted, men jeg kan kun forklare hvor det ligger, jeg har ikke adressen.
Der er 183 km til Eckernförde.

Jes

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 17-10-03 11:27

CadMageren hvad har du fundet ud af ?? Jeg er næsten på vej til Tyskland for at få ordnet lidt af hvert på min 406.
Vil gerne høre om hvem du har benyttet og om din opfattelse af såvel pris som kvalitet.

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 24-10-03 12:28

Jeg valgte faktisk at lade min lokale mekaniker fortsætte med at løse opgaven.

Måske ikke det billigste i mekanikerregning. Jeg kunne ikke få en tid der passede rigtig sammen med mine rejseplaner.

/ Michael Christoffersen

Godkendelse af svar
Fra : CADmageren

Dato : 24-10-03 12:30

Tak for svaret pabloj.

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 14-08-04 13:16

hejsa ; så denne tråd, hvorfor jeg smed min 406'er 2,0 ST til 120.000 km service hos : http://www.peugeot-thomsen.de/

En service der i DK ville koste omkring 8-10.000 da den indeholder:
1. Stort service
2. Udskiftning af tandrem
3. Kilerem, bremsevæske, tændrør, Fuldsyntetisk olie, Pollenfilter m.m.

Vi fik en lang dag i Flensborg's gågade + havnemiljø - mens bilen blev fixet - pris ialt 5.100 kr.

De taler udemærket tysk (ikke dansk) ; behandlingen og gennemgangen af bilen før og efter var meget fin. Kan anbefales!