/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
reparation/rengøring af toiletgulv
Fra : begga
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 22-07-03 11:54

Hej
Jeg har overtaget en lejlighed fra en ældre mand. Han har desværre haft lidt svært ved at ramme kummen under toiletbesøg, og resultatet er at en meget vedvarende lugt, jeg ikke kan slippe af med. Gulvet er lavet af beton/puds og malet.En rand omkring toiletkummen er ikke dækket af maling, toilettet er blevet skiftet for et par år siden, og her er urinen severt ned i gulvet - det er ihvertfald min forklaring på lugten. Jeg har prøvet iblødsætning med klorin og ajax. På forhånd tak
Med venlig hilsen Begga

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 22-07-03 17:45

Jeg tror du stiller spørglsmålet det forkerte sted Prøv under hus og have.

Accepteret svar
Fra : JohnSmith

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-03 17:16

Kontakt en murer, Bed ham om at lægge en gummihud og så fliser ovenpå. Bruges normalt på væggene omkring en bruser (lovkrav) Tjek cisternen og rens den med et disinfektionsmiddel.
og så den mest sandsynlige grund. Pakningen mellem toilet og afløbet i gulvet er utæt. også selvom den ser fin ud!! Fejlen er nem at udbedre med en sanitetssilicone fra byggemarkedet. påfør det langs samlingen og brug til slut en finger dyppet i sulfoblanding og stryg siliconen på plads. Vent med at skylle ud til det er gennemhærdet eller over/undertrykket vil blæse/trække fugen ud. Deraf lugtgenen....

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 22-10-03 10:24

Tak for et rigtig godt svar.