/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Findes pengeslaver?
Fra : spock28
Vist : 3140 gange
220 point
Dato : 22-07-03 10:16

Hejsa...
Vil gerne vide om der findes mænd som tænder på at give penge, gaver eller andet væk, for så er jeg da interesseret? Skal der være sex involveret, eller er det nok at blive kommanderet til at forære penge væk?

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 22-07-03 12:13

Hejsa..

Ja man skal aldrig sige aldrig ... men mon ikke der i 99,9999% af tilfældende skal
være en ehhh hmmm vis form for modydelse.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 22-07-03 12:29

Kender du evt. nogen?

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 22-07-03 13:14

Ja nu skriver du jo ikke hvad du forventer og hvad du giver som modydelse .....
så det er jo lidt svært at svarre på - ikke

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 22-07-03 13:32

Jeg forventer penge, mindst 1000 kr., men alt efter "modydelserne" *S*
Jeg vil stort set gøre alt for det (tænder selv lidt på at blive betalt), ikke kun seksuelt, men også arbejdsmæssigt...

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 22-07-03 13:46

ja man kan jo tænde på så meget - 1000 er vel en fair pris .... skal huske dig hvis der skulle opstå
et akkut behove

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 22-07-03 13:59

Bare okay...

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 23-07-03 14:35

Hej spock28
En slaves største behov er at tilfredsstille sin "hersker" det kan være sexuelt, eller andre ønsker fra herskeren (feks. penge), men sjældent slavens egen sexuelle tilfredsstillelse. Der findes mange slaver med dette ønske, men det kræver naturloigvis også at du udfylder din opgave som "slaveholder" - slaven skal kunne føle når han tilvredsstiller dine behov, en slave vil gerne være en "god" slave, så du nå gøre ham klart, at pemgene er en væsenlig del for at være en "god" slave. Med hensyn til det sexuelle, så brug ham til hvad der tænder dig, evt. tving ham til det.
Nemmeste sted at få kontakt vil nok være den Blå avis, eller på nogle af chattene Ofir. el. scor.
God Jagt.

mvh

alr.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 23-07-03 14:41

ALR - er du selv slave - så skriv til mig på spock73@get2net.dk

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 23-07-03 17:42

hej spock2
nej det er jeg sgu ikke- men jeg ved hvor man finder dem--prøv selv efter min tdlg. henvisning
mvh
alr

Kommentar
Fra : Diosa

Dato : 23-07-03 22:35

Hej spock28
Der findes mænd, som er villige til at give alt for at en pige. Dette kan være, som det før nævnte slave/herre forhold, men dette kræver at du skal være en Domina, hvilket kræver lang tids oplæring.
Umiddelbart vil mit bedste råd til dig være at gå ind på www.scor.dk, som mere eller mindre er tale om sex-dates. Det er lidt forskelligt, hvad folk søger, men der skal nok være en fyr/mand blandt dem, som ønsker at opfylde dine ønsker.
Diosa

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 24-07-03 11:44

Nu er jeg tilfældigvis bøsse... men der det samme vel *S*

Accepteret svar
Fra : ALR

Modtaget 220 point
Dato : 24-07-03 12:23

hej spock28
nej det er ikke ligegyldig- hvis du er bøsse er det en anden type slave du skal finde. Det gør du på www.homospot.dk der er der en speciel chat hvor der er penge involveret.
mvh

alr

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 24-07-03 13:58

Ja, tak - det ved jeg godt *S*

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 24-07-03 13:58

Ja, tak - det ved jeg godt *S*

Godkendelse af svar
Fra : spock28

Dato : 28-07-03 11:43

Tak for svaret ALR.