/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Afsluttede spørgsmål
Fra : ockendon
Vist : 355 gange
50 point
Dato : 22-07-03 09:49

Hvorfor kan folk ikke finde ud af at lukke for et spørgsmål. Det er mange som har meget gamle spørgsmål liggende - med gode besparelser, men som ikke bliver afsluttet

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 22-07-03 09:57

Vi har lige haft det oppe at vende i smalltalk : http://kandu.dk/dk/spg/18935

Her kan du læse de mange kommentarer til Frankp's spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-07-03 10:07

besparelser (besvarelser) ? Det var en af de sjovere smuttere

mvh srhansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-03 10:50

Jeg vil lige gentage mig selv :

Jeg har besluttet mig for at kikke lidt rundt i; som CLAN siger :

[citat]
..min liste over "ikke accepterede" - uha' uha... den er lllaaannnggg
[/code]

Selvom der måske sker det som Rellom nævnte :

[citat]
Men det afstedkom en række bøvede kommentarer fra andre brugere,
om at jeg bare var ude på at score pointene.
[/code]

Jeg løber chancen i de 'ældste' af dem. Man kan jo altid uddybe selv det bedste svar. Så vil spørgeren da i det mindste få en mail, hvis han/hun nu skulle være : 'kommet fra det'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-07-03 13:24

Hej med jer.

Nu varer det ikke længe så er jeg fesen af på ferie. Apropos som Rellom har nævnt, har jeg prøvet at rykke for luknig af spørgsmål. Det slap jeg ikke godt fra. Nu skal det i sandhedens interesse nævnes, at min liste ikke er lang, men alligevel, løse ender er ikke min livret.

Og i øvrigt har jeg den opfattelse at den der stiller et spørgsmål sidder med 2 forventninger:

1.Forventning om en reaktion.
2.Forventning om at reaktionen, se ud fra spørgerens ståsted kan opfattes som positiv.
Nøjagtig de 2 forventninger sidder den/dem der forsøger at besvare det stillede spørgsmål med.............. Og hvad sker der i mange tilfælde ? IKKE en SK*D. Så bliver man så træt i ansigtet.

S.oDren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-07-03 13:33

Ups det skulle have været Sren

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 22-07-03 13:42

Apropos det der med at afslutte spørgsmål.
Jeg er helt med på, at det er en god ide at man afslutter, men..... det kunne jo være at man har stillet et spørgsmål - fået adskillige svar og så har man til sidst glemt at afslutte.

Hvor går man hen og ser om man har nogle hængepartier?????

Hilsen Nakita

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-07-03 13:49

Hej Nakita

Det kan du se i din HISTORIK

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-07-03 14:35

->Nakita klik på dit brugernavn øverst på siden

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 23-07-03 07:30

Tak for svaret molokyle. Det udløste en del kommentarer, ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-03 07:57

Jo; spørgsmål i kategorierne kandu.dk og smalltalk trækker altid kommentarer

</MOLOKYLE>