/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigste flybillet til Malaga?
Fra : food_life
Vist : 615 gange
20 point
Dato : 31-12-01 15:19

Hvor køber jeg den billigste flyrejse til Malage, og hvad koster den?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 01-01-02 13:46

adressen kender jeg; men her får jeg kun ordinære flyrejsepriser og de er stort set aldrig de billigste!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 01-01-02 14:11

Er det kun en enkelt billet du søger eller er det Charterferie ??????????????????

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 01-01-02 14:14

Det er en returbillet med tilbagerejse inden for 1 uges tid - har privat ophold dernede!

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 01-01-02 18:21

Et andet godt sted at kikke er også Virgin på http://www.virgin-express.com/skylights/cgi-bin/skylights.cgi , som alt efter hvornår du skal afsted har rejser tned til 1800 for en retur.

MVH Soccer

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 01-01-02 18:25

Ja, faktisk 1600 kr. hvis du er heldig at få en af Bargain 1-typen.
Prøv f.eks. at indtaste 1.august som afrejse og 8. august for hjemrejse , så kan du nappe en til 1600.

MVH Soccer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-01-02 22:17

Hej

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> wrote:

>Hvor køber jeg den billigste flyrejse til Malage, og hvad koster den

Det tror jeg du gør hos "Krone Rejser" - Se deres daglige tilbud på
TV2's Text-tv, fra side 500 og fremad.

--
M.v.h. Ole®

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 01-01-02 22:30

- Jeg har måske glemt at skrive at jeg helst vil afsted fra Billund?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 01-01-02 23:25

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> wrote in message news:<0m_X7.5553$aS.980070@news010.worldonline.dk>...
> Hvor køber jeg den billigste flyrejse til Malage, og hvad koster den?

Håper du får svar på ditt spørsmål her:
http://www.solfaktor.com/tour/dk?deps=Danmark&words=malaga&sort=price

Rune Sandbakken
Solfaktor.com
Gran Canaria

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 02-01-02 08:37

Tak for svaret Rune Sandbakken.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-02 17:07

food_life wrote:

> Hvor køber jeg den billigste flyrejse til Malage, og hvad koster den?name = 'news.worldonline.dk' and Active = 1om> Hej NG
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Du kan også prøve http://www.virginexpress.com - deres biligste flybillet København - Malaga koster kun 800 kr. retur!!

//Emil Jelstrup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-01-02 13:01

Prøv på www.sterlingticket.com
Mvh
www.spain.dk

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0m_X7.5553$aS.980070@news010.worldonline.dk...
> Hvor køber jeg den billigste flyrejse til Malage, og hvad koster den?name
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1om> Hej NG
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>