/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
mIRC billder :)
Fra : eeco
Vist : 739 gange
142 point
Dato : 21-07-03 18:54

Hey....ville høre hvordan man laver de der billder som nogle kan lave lige som slap! bare som et billed altså hvis jeg nu trykker på slap! siger den et eller andet men man kan lave den om så den laver billder en jeg kende kan lave roser og så noget :)

håber i forstår mig :)

ses på server scom.dyndns.dk og channel clan+ ;)

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 31-07-03 00:08

eeco jeg tror godt jeg forstår dig... skla det være store billeder eller små på kun en linje...

Kommentar
Fra : eeco

Dato : 31-07-03 18:55

Sådan nogle på flere linjer..

Accepteret svar
Fra : Noxi

Modtaget 142 point
Dato : 01-08-03 18:40

Her er det... http://digitalreality.free.fr/files/mpsetup.exe downlaod det og installer det og så skulle den være der... Det hedder mirc plus...

Godkendelse af svar
Fra : eeco

Dato : 01-08-03 20:01

Tak for svaret Noxi.

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 01-08-03 21:13

np eeco