/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
IncrediMail opsætning?
Fra : kvalitet1
Vist : 3333 gange
100 point
Dato : 21-07-03 18:32

Jeg har 2 mail-konti i jubii og ofir. Dem ville jeg gerne have tilføjet IncrediMail, men jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg skal skrive i felterne "Incoming Mail Server" og "Outgoing Mail Server". Jeg har prøvet med både mail.jubii.dk og post.jubii.dk, intet hjælper. Heller ingen hjælp at hente på Ofir og Jubii's sider.
Håber nogen derude kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 110 point
Dato : 21-07-03 19:01

Jubii og Ofir kører ikke med POP3-servere - dvs. at du ikke kan hente poste fra de to steder andet end ved hjælp af webmail, som du gør nu.

Du skal desuden på Jubii f.eks., købe dig til JubiiPost PLUS hvis du vil have videresendelse af din post til anden adresse.

Håber det var svar ellers vend tilbage...

Mvh

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-07-03 19:01

kan du bruge det i andre såsom outlook hvis ikke er det nok fordi de ikke er pop3 ?? msn hotmail kan du godt bruge ???

Kommentar
Fra : ashena

Dato : 21-07-03 19:10

Du skal bar, købe dig jubiipost Plus hvis du vil løse din problem.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-07-03 19:25

eller køb dit eget domæne det er sq ikke dyrt og så kan du lave lige så mange mails du gider

Godkendelse af svar
Fra : kvalitet1

Dato : 05-09-03 22:53

Tak for svaret kanjegik.