/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Error 1325
Fra : ofa
Vist : 851 gange
250 point
Dato : 21-07-03 15:28

Pludselig mangler Stop Zilla tilsyneladende en fil på min PC,ved start melder den, Stop Zilla virker ikke o.s.v. p.g.a.
Error 1325.Har prøvet at slette for at gen install,men samme melding .Er der en mening og evt, hvor kan jeg finde den?
Har Track Eraser Pro og Ad aware 6.0 .Kører XP,P4 ,2,4 GHZ.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : shamrock1

Dato : 21-07-03 18:10
Kommentar
Fra : ofa

Dato : 21-07-03 20:42

shamrock1
Dit link er udmærket,men Error meddelelsen henviser til XP office og jeg har Office 2000.Jeg prøvede alligevel,men den CLEAN UP jeg fik ned ,svarer ikke til manualen,der må jo være en sammenhæng, men at track Eraser snupper en fil og Windows henviser,igennem Error meddl 1325, til XP Office,står for mig som lidt af et Windows mysterie.Jeg prøver lige at vente for at se om der skulle være et andet bud.
mvh Ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 22:25

Fejlkoder i windows fra Clan
Dette er godt nok en engelsk sproget side, men jeg er lettere benovet - Holey Smoke 'Den har jeg kigget efter længe.
Når programmet er installeret, så kommer kodeteksten frem på dansk.

Error Messages for Windows is a small utility that will allow you to look up MS Windows error code numbers and display a descriptive message explaining what the numeric code actually means. If you have software programs that produce numeric error codes now you can find out what they really mean.

Error Messages for Windows also provides a facility to display and print all of the error codes and messages defined for your version of MS Windows.

Error Messages for Windows will run on MS Windows XP, Millennium Edition and 98 as well as MS Windows 2000 and 95/NT systems.

Genvej til MSWINERR.ZIP http://www.gregorybraun.com/MSWINERR.ZIP
Kilde: http://www.gregorybraun.com/MSWinErr.html
Jeg aner ikke hvad det er, men clan har fundet det.
Emesen.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 21-07-03 22:36

Tak Emme, det lettede

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-07-03 08:19

Selv tak jeg håber du så kan rette din fejl.
Emesen.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 22-07-03 12:41

Modtager følgende besked
Adgangskoden kan ikke opdateres. Den værdi, der er angivet for den nye adgangskode, opfylder ikke domænets krav til længde, kompleksitet eller oversigt.
Sådan en besked siger ikke mig en jamrende fis,jeg kan slet ikke få nogen sammenhæng,fra Microsoft´s side,det ene linker til XP Office,det andet kommer med noget volapyk.Findes der en metode hvor jeg kan slette resterne af StopZilla??
Mvh Ole

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 22-07-03 12:58

Prøv jv16: www.macecraft.com/

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 22-07-03 21:41

Det lader til at være et uoverkommeligt problem,men bortset fra jeg ikke kan install StopZilla igen,har det tilsyneladende ingen betydning,så det lever jeg med til jeg reinstall en dag.
Tak for deltagelsen og så det tilbagevændende,"hvad gør jeg med pointene" ?
Mvh Ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-07-03 23:28

Du behøver da ikke lukke endnu, der er stadig mulighed for at der kommer en forbi som kan løse problemet.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : hellesally

Modtaget 250 point
Dato : 03-08-03 08:27

har haft noget af det samme,fik det til at køre,men efterfølgende var der ustabilitet,så mit råd er at re install
Hsally

Godkendelse af svar
Fra : ofa

Dato : 03-08-03 09:23

Tak for svaret hellesally.