/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
brugervejledning !!!!!!!
Fra : elkjaerlorenzen
Vist : 6124 gange
50 point
Dato : 21-07-03 12:50

HJÆLP, jeg mangler en brugervejl. til min universal fjernbetjening mrk. NSE URC22B-6A

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 50 point
Dato : 21-07-03 18:45

Hej. Send mig din e-mailadresse, så skal jeg scanne manualet og sende det til dig.
Mvh. Jørgen.

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 21-07-03 18:58

elkjaerlorenzen@os.dk

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 21-07-03 19:12

Ja, så skulle den være hjemme. Værs´go ´.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : arlixx

Dato : 20-08-03 15:59

greenfield69: Kunne du ikke også sende en maile en manual til mig?
Min E-mail er: arlixx@arlixx.zzn.com.
Tak.

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 21-08-03 16:47

Hejsa Greenfield 69 jeg har samme problem med at mangle manualen til NSEurc22b-6a
fjernbetjening,kan jeg overtale dig til også at sende det til mig,jeg har lige skiftet mit fjernsyn ud og det er en samsung jeg har fået,men selvfølgelig mangler den originale fjernbetjening,mit E-mail:autorap@paradis.tdcadsl.dk jeg ved ikke om et stort tak er nok,men jeg prøver det.

Mhv.Henning-------AUTORAP

Kommentar
Fra : pc3

Dato : 03-09-03 13:19

hejsa greenfield du kan vel ikke også lige hjælpe mig jeg har også mistet brugsanvisning på forehånd mange tak min email er pc@paradis.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : zukrates

Dato : 09-09-03 01:26

Hejsa greenfield69... det ville glæde mig meget hvis du også kunne sende mig en kopi af manualen NSE URC22B-6A på forhånd tak..
min email er: zukrates@email.dk

Kommentar
Fra : fjernbetjening

Dato : 14-09-03 18:38

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste med det problem. Er der mon en mulighed for at jeg også kan få den tilsendt? Min adresse er jesper@esolut.dk Mange Tak!!

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 14-09-03 19:56

Sådan. Håber alle er glade. Og nu tror jeg nok, at jeg har tjent de point.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : ringgaard

Dato : 19-09-03 20:21

hej ja jeg mangler den også mvh søren ringgaard@dadlnet.dk

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 19-09-03 20:34

Det er utrolig hvor mange man kan hjælpe på denne måde men det er dejligt at give samme hjælp så jeg selv fik .

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 19-09-03 20:41

Hej elkjaerlorenzen.
Kunne du så ikke lige hjælpe mig til de 50 point, som jeg mener jeg har tjent ?
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 19-09-03 21:33

hvordan min ven

Godkendelse af svar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 19-09-03 21:35

Tak for svaret greenfield69. og sorry det var jeg ikke opmærksom på

Kommentar
Fra : sigurd1000

Dato : 20-09-03 11:44

Hej

Vil du også sende mig en kopi af manualen NSE URC22B-6A på forhånd tak..
Email: ba@topteam.dk

Kommentar
Fra : hans_tolstrup

Dato : 22-11-03 20:54

Vil du også sende mig en kopi af manualen NSE URC22B-6A på forhånd tak..
Email: hans.tolstrup@stofanet.dk

Kommentar
Fra : halliluja

Dato : 28-11-03 10:55

Hejsa!!
Jeg står virkelig også og har brug for en manuel til NSE URC22B-6A eller evt. URC22-9B. Er der nogen der kan hjælpe mig med det??? Det håber jeg virkelig der er.....
Email: nydam@ofir.dk eller kristina.henrik@tcnmail.dk

Kommentar
Fra : henro

Dato : 29-11-03 10:35

Til Greenfield69

Jeg kunne også godt bruge en Manual til min fjernbetjening NSE URC22B-6A
Vil du sende den til mig på henro4@webspeed.dk på forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : henro

Dato : 29-11-03 22:24

Tak til Jørgen L. og Lars L. det er rart at min fjernbetjening virker igen.

Kommentar
Fra : Fragz

Dato : 20-12-03 20:00

Er der mulighed for at du gider sende manualen til mig også...???

jesper@brandenborg.net

På forhånd tak..!!

Kommentar
Fra : LDN

Dato : 27-12-03 11:27

jeg har også mistet min manual så jeg vil blive meget glad hvis du vil sende en til mig, MVH Lars D N

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 27-12-03 13:03

Så skal jeg lige have en mail adr. at senden den til

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 02-01-04 15:38

Hej Greenfield 69 ´

Vil du være sød og rar og sende mig en kopi af manualen
til k@pepsimax.dk

så vil jeg også være super glad

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : Prutter

Dato : 02-01-04 15:55

Jeg ville blive meget glad, hvis du også kunne sende manualen til mig... På forhånd tak.

neothefast@hotmail.com

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 02-01-04 16:35

Hej Prutter.
Jeg har forsøgt at sende manualet, men der meldes om fejl. Kunne det tænkes, at din mailbox er ved at være fuld ? Eller kunne du måske give mig en anden adresse at sende den til.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 02-01-04 17:23

Hej Jørgen (greenfield69)

Tak for det hurtige svar

jeg har en humax rso-102p (til en sattelitbox)

jeg kan ikke finde koden til den ved i hvad der "passer" til den

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : timit

Dato : 08-01-04 11:47

Jeg ville blive meget glad, hvis du også kunne sende manualen til mig... På forhånd tak.

hyenrikh@privat.dk

Kommentar
Fra : tZar

Dato : 31-01-04 13:20

Jeg ville blive meget glad, hvis en også kunne sende manualen til mig.

På forhånd tak.
thomasso@vip.cybercity.dk

Kommentar
Fra : stinejh

Dato : 02-02-04 21:54

Hejsa
Kunne jeg ikke også låne de koder?
Jeg har et samsung TV/Video kombi.
Mvh Stine

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 02-02-04 22:30

Hej stine, lig din email så kommer der en manual

Kommentar
Fra : stinejh

Dato : 03-02-04 16:52

jeg troede du kunne se den på min profil ??
Min mail er stinejh@hotmail.com
tak for hjælpen

Kommentar
Fra : scjdk

Dato : 03-02-04 20:22

Ville også blive taknemmelig hvis du gider maile den manual til mig!!

sonny@koppen.dk

Pft..

Kommentar
Fra : northernform

Dato : 20-02-04 16:25

Jeg står desværre også og mangler manualen og ville blive taknemmelig hvis du kunne sende den til dyrting@stofanet.dk

Mvh

NorthernForm

Kommentar
Fra : orex

Dato : 29-02-04 13:21

hejsa. jeg mangler også min manual . kan jeg få den på mail please. jbjr@get2net.dk
PÅ forhånd tusind tak.

Kommentar
Fra : gerdadk

Dato : 29-08-04 15:49

Hejsa jeg har ledt højt og lavt efter min manual med koder og det hele men ikke om jeg kan finde den! er det muligt at få den på mail også tusinde tak på forhånd.
gerdadk@sol.dk

Kommentar
Fra : Runetn

Dato : 04-09-04 15:41

Hejsa Jørgen (greenfield69)

Endnu engang er der et menneske i nød....
Jeg mangler selvfølgelig også koderne til min universal fjernbetjening af mærket NSE.
Modellen er: urc22b-6a
Mit TV er: Prosonic
Prosonic er ikke på listen men jeg ved at det er det samme som Panasonic og fjernbetjeningen har før virket til mit TV. Håber altså at du kan hjælpe mig....
Min e-mail: rtn@sol.dk

På forhånd tusinde tak...
Mange venlige hilsner
Runetn

Kommentar
Fra : jacovit

Dato : 01-02-05 11:46

Jeg mangler en manual til min universalfjernbetjening URC-22B er der nogen der vil sende mig manual til den TAK.mailadresse er jacovit@home2.gvdnet.dk

Kommentar
Fra : tommylone

Dato : 16-02-05 00:00

Jeg mangler også en manual til min fjernbetjening NSE URC22B-6A.Er der nogen der kan hjælpe mig...
sendt venligst til min mail adresse..... lone.kvist@get2net.dk Tak på forhånd

Kommentar
Fra : Mkey

Dato : 04-05-05 17:25

Hej.
Jeg mangler en manual til min Fjernbetjening NSE URC22B-6A.Er der nogle som eventuelt ligger inde med sådan en som vil hjælpe mig.
Så hvis i vil sende en mail til Micki@postkasse.com
Mange tak på forhånd

Kommentar
Fra : bohon

Dato : 07-08-05 19:24

Hejsa greenfield69.. eller andre..

Jeg er desværre i samme situation med manualen til min NSE URC22B-6A ,Jeg vil derfor blive en meget glad mand hvis der var en der ville maile den til mig .
selvfølgelig er der en bøtte poing til vedkommende.
bohon@mail1.stofanet.dk

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : stinejh

Dato : 14-07-06 15:33

TIL ALLE SOM HAR BRUG FOR DENNE MANUAL/BRUGERVEJLEDNING!!!!!

Jeg har lagt den - som jeg fik - op på min hjemmeside.

Adressen er www.myzite.dk.

Mvh Stine

Kommentar
Fra : Hr-Mortensen

Dato : 27-07-06 15:30

Hey
Jeg står og har brug for en manuel til URC22-9B. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Jeg vil blive meget hvis der var en der ville maile den til mig .

På forhånd tak for hjælpen

p.mortensen@mail1.stofanet.dk

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 19-09-06 11:37

Hej

Jeg sidder sørme også lige med en Universal fjernbetjening model NSE URC22B-6A uden manual og koder, så hvis en eller anden kan sende mig den ville jeg være glad.

På forhånd tak !

Hilsen PPK
Mail: DIXI12@gmail.com

Kommentar
Fra : Julle73

Dato : 13-11-06 16:18

Jeg har brug for en manuel til URC22-9B. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Jeg vil blive meget hvis der var en der ville maile den til mig .
Med venlig Hilsen Julle73
jettestine@hotmail.com

Kommentar
Fra : jens2990

Dato : 19-05-07 20:32

Det er åbeenbart en mangelvare med "brugsvildledninger" til URC22-9B, for jeg mangler den også, så hvis der er nogen der kan hjælpe, vil jeg blive glad.