/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Mærker på mørkbejdset træ?
Fra : Ljakobse
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 21-07-03 08:58

Hej

Desværre er der kommet nogen mærker efter våde glas (vand) på min kærestes yndlingsbord. Hvordan kan de fjernes? Skal hele bordet bejdses om, der er 2 tilhørende stole, så det skulle jo gerne ramme den samme farve igen. Hvordan er fremgangsmåden så?

Mvh Linda

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 21-07-03 10:41

prøv at gnide plettern med ren cigaraske, så skulle de gerne forsvinde

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 22-07-03 11:04

Skal det være cigaraske (kæresten ryger kun alm. cigaretter)?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 22-07-03 12:34

Ja, asken fra cigaretter har ikke samme effekt. Har du ingen i omgangskretsen du kan spørge, ellers kan du give mig en mail

Lykke til

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 22-07-03 12:34

Ja, asken fra cigaretter har ikke samme effekt. Har du ingen i omgangskretsen du kan spørge, ellers kan du give mig en mail

Lykke til

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 22-07-03 12:34

Ja, asken fra cigaretter har ikke samme effekt. Har du ingen i omgangskretsen du kan spørge, ellers kan du give mig en mail

Lykke til

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 10-09-03 09:02

Cigaraske fungerede ikke. Andre forslag?

Accepteret svar
Fra : poulerikdahl

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-03 15:17

Ja, det er meget vigtigt at det er cigaraske , men det plejer at hjælpe
Hvordan gned du cigarasken "ned" i bordet ??
Du skal prøve at gnide cigarasken ned i bordet med en korkprop !!
Det virker hver gang !! (ialtfald hvis det er lakeret, ovenpå bejdsen)

Godkendelse af svar
Fra : Ljakobse

Dato : 30-10-03 07:18

Jeg ved ikke om det vil virke. Vi har ikke bordet mere, vi fandt et antik der lignede, men du får point alligevel så det kan blive lukket.