/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kommando/genvej - luk alle vinduer
Fra : fruSkrap
Vist : 924 gange
200 point
Dato : 31-12-01 10:50

Hvordan kan man lukke alle åbne vinduer/programmer på een gang?

venlig hilsen og godt nytår
fru Skrap

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-01 11:22

Hej fruSkrap
Og godt Nytår
Du kan på et windows tastatur bruge tasterne windows + M (minimerer alle åbne vinduer)
Eller Alt+F4 lukker et vindue eller et program
Du kan også trykke Ctrl+alt+del og så lukke et program af gangen.
Men helt lukke dem på en gang kan man ikke
men det smarteste er at bruge Windows+M så er de da minimeret på en gang og så kan du bare højreklikke på dem nede på proceslinjen og sige luk
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-01 11:08

"fruSkrap" <fruSkrap.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gpWX7.7578$Zm5.839639@news000.worldonline.dk...
> Hvordan kan man lukke alle åbne vinduer/programmer på een gang?
>
> venlig hilsen og godt nytår
> fru Skrap
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Hvis det er win98, tryk på værktøjslinjen, bagefter tryk Alt + M (samtidig).

VH
BB.

Godt nytår.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-01 11:13

On Mon, 31 Dec 2001 11:07:49 +0100, "BB" <BB@tdconspamadsl.dk> wrote:

>> Hvordan kan man lukke alle åbne vinduer/programmer på een gang?
>
>Hvis det er win98, tryk på værktøjslinjen, bagefter tryk Alt + M (samtidig).

Det vil kun minimere dem... For at /lukke/ alle vinduer trykker du
Shift+Alt F4

/Jesper

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 31-12-01 12:24

Hej

For at Lukke helt ned for Vinduer,-så skal du trykke shift+alt+F4.
Det er rigtigt at Alt+ M kun minimerer Vinduerne,---men det smarte ved den handling er jo, at ved at trykke på værktøjslinien, så bliver alle åbne vinduer inaktive,-så alle minimeres på en gang.

MH
Vibeke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-01 12:42

> > Hvordan kan man lukke alle åbne vinduer/programmer på een gang?
> >

<snip>

> Hvis det er win98, tryk på værktøjslinjen, bagefter tryk Alt + M
(samtidig).
>

Hvis du vil minimere alle vinduer, kan du også bruge Windowstasten+M.

venlig hilsen og godt nytår
Tom Christensen

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 200 point
Dato : 31-12-01 15:19

Der er kun en måde at lukke flere programmer på en gang.

I din Startbjælke, hvor alle dine åbne programmer er, gør du flg.

1. Hold Crtl-tasten nede og vælg med musen de programmer du vil lukke.
2. Højreklik på et de valgte ikoner og vælg Luk(Close) og de programmer, du har vagt vil herefter lukke.

Godt nytår og Pas godt på dit helbred i aften.

MVH Soccer

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 31-12-01 21:16

Tak for svaret Soccer.
Det var en god løsning!
Venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-02 14:27

In article <gpWX7.7578$Zm5.839639@news000.worldonline.dk>,
fruSkrap.news@kandu.dk says...
> Hvordan kan man lukke alle åbne vinduer/programmer på een gang?

WIN + D . Den minimerer alle vinduer første gang, man trykker. Anden gang
smider den dem tilbage, hvor de oprindeligt befandt sig.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)