/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Pop-ups
Fra : bsorensenas
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 20-07-03 22:55

Jeg er plaget af pop-up reklamer. De kommer selvom browsern ikke er åben. Er der nogen der ved hvad man gør ved det?
Jeg har adsl.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 20-07-03 23:02

hmm, lyder underligt. Men du kan jo installere en popup-stopper :)

Kommentar
Fra : Biztech.dk

Dato : 20-07-03 23:02

pop-up kan du fjeren ved at lukke for netsend kommandoen

og installere en firewall zonealarm er ok til dette

//Biztech

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 20-07-03 23:11

Du har sikkert haft installeret Kazaa for den kan godt finde på det

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 20-07-03 23:15

Hejsa
det problem har jeg også haft og kæmpet med.
Med det du fortæller er jeg næsten sikker på, du lige som jeg var, er ramt af spyware.........
skynd dig at kontakte dem på
www.spywarefri.dk
der kan du også se mine problemer i forummet spyware, malware, adware og trojaner
Jeg havde lidt af det hele *ss' men det har de hjulpet mig af med, så jeg slap for at formatere, så skynd dig at få fat i dem, de er kanone derinde

Kommentar
Fra : kbdut

Dato : 20-07-03 23:28

Du kan bruge denne popup killer som er gratis og utrolig nem at bruge:

http://www.analogx.com/contents/download/network/pow.htm

når den er installeret ligger den icon i start hvor man klikker på den hver gang man starter pcén, så ligger den sig som icon på startlinien. når der kommer en popup klikker man en gang på pow og add så kommer der en opdelt boks og de der kan slåes ihjel står i den nederste. PAS DOG PÅ for der står samtlige adresser der er åben i exploreren, dobbelt klik på den adresse der skal slåes ihjel. For efter tiden opdager du ikke at de bliver lukket ned hvis de popper op. De forsvinder hurtigere end du ser dem.

Hilsen
Karsten

Kommentar
Fra : als

Dato : 21-07-03 06:19

Det er nok rigtig som grausen siger. Du er blevet hijacked. Stil spørgsmålet i forumet på www.spywarefri.dk og jeg er sikker på at de kan hjælpe dig til en ren pc derinde. 100% sikker. Det med popupkiller er slet ingen løsning på dit problem. Det er som at fjerne hovedpinen med hovedpinetabletter. Lige umiddelbart forsvinder smerterne, men årsagen til smerterne er jo ikke fjernet. Jeg bruger aldrig popupkiller. Hvad skal man dog med den? Jeg har INGEN popups og har aldrig haft det. Her er genvejen til Spywarefris forum http://www.hostedstuff.com/services/forum/?id=1903

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 21-07-03 11:11

Jeg har selv haft det samme problem og installerede Ad-aware, som fandt en masse lort på min computer. Det fik jeg Ad-aware til at fjerne, og så var problemet løst.

Kommentar
Fra : als

Dato : 21-07-03 11:49

Hej katrin. I mange tilfælde kan Ad-aware og/eller Spybot løse problemet, men når man er blevet hijacked så skal der skrappere ting til. De almindelige dataminers kan Ad-aware sagtens klare. Kan det ikke klares med disse spywarefjernere så kan problemet nemt løses ved at kontakte nørderne på Spywarefri. De kigger på nøgler og URls og i løbet af nul komma fem er brugerens pc renset. Det hele sker i deres forum, hvor man nøjagtig retter sig efter deres instrukser. Iøvrigt anbefaler jeg SpywareBlaster, SpywareGuard og IE-Spyad, så er man rigtig godt kørende. Jeg mener stadig at popup-killers er ganske unødvendigt

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 21-07-03 13:23

Hej Katrin
Det bedste jeg har haft på min pc til popup stop er et gratis program du kan hente på www.adshield.org. Det stopper selv pop up og du kan højreklikke på f.eks. reklamer (som på www.tv2.dk. dem i venstre side) og klikke på adshield så kommer de ikke mere.

Du kan altid sende mig en mail hvis du skal have hjælp olefahnoe @ hotmail . com

Ole fahnøe

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 21-07-03 17:48

Jeg er helt enig med als i at det er gode programer at bruge og dem er jeg sikker på "guderne" på spywarefri også vil anbefale dig at bruge når først de får renset din pc og de kan hentes gratis på spywares side som jeg en gang har henvist til

Kommentar
Fra : pizzabager

Dato : 06-08-03 12:41

havde samme prob med de pop ups hele tiden.. desværre fik jeg ikke læst herinde først så til sidst da jeg blev kæmpe tosset over mine online spil hele tiden blev afbrudt af pop up så formaterede jeg.. først bagefter læste jeg herinde på siden om ad ware.. men det vil jeg huske til næste gang.. det er et kæmpe arbejde og reinstallere alle mine ting.. :/

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:30

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag