/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Jeg søger en Billig Bil!
Fra : Rustica.dk
Vist : 456 gange
39 point
Dato : 20-07-03 21:07

Jeg er intreseret i en bil som kan holde syn i 1 år og skal køre ok + være lovlig!
Mærke + farve, har ingen betydning!
Bilen SKAL kunne ses i Århus +/- 60 km!

Der skal i handlen kunne inde gå følgende:

Compaq, ipaq H 3970, brugt kort tid, der er rigtig mange extra spil + programmer instaleret. Det er så kraftig en ipaq at den kan afspille film c",) Der er Org. indpakning!
Jeg kan evt. også bytte emd en Mobil tlf. Siemens SL55?
Kontakt mig med hvad du har og vi kan snakke om det ;OD

Bytte@rustica.dk

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 49 point
Dato : 20-07-03 21:21

hejsa
prøv her
www.dba.dk
eller
www.guloggratis.dk
Der kan du evt også selv indrykke annoncer

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 20-07-03 21:27

Du kan også prøve :

www.bilbasen.dk

her er masser af billige biler

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 20-07-03 22:52

Jeg Har en Nysynet golf 1'er til salg for 14.000,- MEN Jeg er fra Odense, så jeg ved ikke om det har interesse.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 20-07-03 22:55

Hej Misteryman!

Ja det skulle jeg jo nok have sagt, men jeg kan ikke finde ret mange penge selv!
(Studerende i ved !)
Jeg vil nok i alt kunne finde 2-3000,- selv ud over de ting jeg har!!!

Så i alt en bil til 7-8 K

TAK

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 20-07-03 22:58

Pokkers.. Well. ville gerne have været med til en byttehandel, men det er liiige lidt nok for min bil

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 20-07-03 23:11

Ja det er jeg også ked af at jeg ikke lige huskede, men hvad vil du være intreseret i at få i bytte i kr + tingende ??

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 20-07-03 23:18

hmm.. Jamen telefonen har jeg egentligt ikke brug for. Og jeg har lige været inde og se prisen for din pda som ligger på 3500,- Så med den vil jeg kunne gå ned på ca. 10.000,- :)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-07-03 11:35

undskyld.. men 14000 for en golf 1..

er den en cabriolet..??

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 21-07-03 11:42

Er det for meget jeg skal give syntes i ???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-07-03 11:54

hmm den er nysynet det er udemærket så er der da i hvert fald to år til syn med mindre han har synet den før synsdatoen.. du kan godt risikerer at den skal til syn et år efter selv om den er nysynet.. det er sådan at en bil bliver kaldt ind til syn samme år og måned som den er født i.. hvis den F.eks er fra 3. måned 82' skal skal den til syn til marts næste år igen.. men man må syne sin bil et halvt år for synsdatoen uden at den bliver indkaldt før..

Husk altid på at et syn ikke er lig med en god bil.!

nu ved jeg ingenting om hans bil andet end det er en gammel svend og jeg godt kunne finde en anden bil hvis jeg havde 14000 at købe for.!! det kan jo være i udemærket stand osv.. meeen jeg tror man virkelig skal unne lide golf 1 for at ville give det for den.

men på den anden side hvis du er ligeglad med mærke og farve som du skriver så kan det jo være at bilen er er i så god stand at den er pengene værd..

det er svært at give gode råd med biler for det handler også om en smagssag..

held og lykke med det..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 21-07-03 12:35

Mange TAK Solgaard !

Jeg tror at jeg holde mig til dit råd

Jeg skal have en til under 10 K.

Super at der hjælp at hente TAK

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 21-07-03 21:17

Vil lige påpege at ALT er lavet i min golf. Og den er blevet synet til den dato den er blevet kaldt ind.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-07-03 21:24

ja undskyld det var nu heller ikke for at gøre din bil til noget dårligt brugte bare som eksempel..

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 21-07-03 21:27

Jo jo, men jeg har bare kræset om min bil, så blev lige lidt stram i ansigtet

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-07-03 21:31

ja det kan jeg da godt forstå.! held og lykke med salget..

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 30-11-03 00:02

Tak for svaret grausen.