/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Remixer Program??
Fra : meistrup
Vist : 294 gange
50 point
Dato : 20-07-03 20:48

Nogen som kender et godt remixer program som kan downloades et eller andet sted.. Altså ikke købes...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 20-07-03 22:09

Flere gode muligheder her:
http://remixer.com/downloads.htm
mvh
Jens

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 21-07-03 10:56

Har været der før...
Er ikke rigtig noget jeg kan bruge...

Sætter 50 point mere på spil..

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 21-07-03 10:57

Har været der før...
Er ikke rigtig noget jeg kan bruge...

Sætter 50 point mere på spil..

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 21-07-03 10:57

Har været der før...
Er ikke rigtig noget jeg kan bruge...

Sætter 50 point mere på spil..

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 21-07-03 10:57

Ups...
Undskyld fejlen..

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 21-07-03 17:15

Har du noget mere specifikt funktionsmæssigt som du leder efter?
mvh
Jens

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 21-07-03 18:15

Ja.. jeg vil gerne ha så man kan remixe to sange... Og putte lidt efekter ind.. Ligesom dem man kan købe.. Gider bare ikke at betale penge for det.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 21-07-03 19:45

Jeg vil foreslå at du stiller spørgsmålet igen med mere specifikt indhold. Giver bedre chancer for et godt svar. (d.v.s. du skal ikke give mig point !! )

Denne site har en trial version: http://www.mixmeister.com/mm4.htm

Det er altid et spørgsmål ... Hvornår kommer man i betalingsklassen?

mvh
Jens

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 23-07-03 22:59

Hmm.. Tak.. Det er et rigtig godt program.. Men ved du om man kan finde en crack til det?? Det skal være til 4'eren...