/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Stopfejl i xp
Fra : Lrd
Vist : 730 gange
60 point
Dato : 20-07-03 17:07

Jeg får denne igen og igen 0x0000005,0xF85CA78B,0xF89897BC,0xF89894BC

please hjælp mig af med det problem

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 20-07-03 21:25

hejsa
jeg kan ikke hjælpe dig af med problemet men prøv at spørge på
www.spywarefri.dk
de kan måske hjælpe, det er et kanon godt forum, har selv hentet meget hjælp der

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-03 22:45

Hej Lrd,

Du må fortælle lidt mere om din configurtion.
Jeg har haft et ligende problem.

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 21-07-03 07:55

AMD 2600+ xp
512 DDR RAM
Mobo: ECS K7S6A ARA 100 SIS Audio DDR2700(333mhz)
Geforce 4 ti 4200 driver 40.72
OS : Xp pro

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 21-07-03 10:24

Hej,

Kan du også beskrive hvor når du får denne fejl?
Jeg havde fejlen når jeg ville redigere video....

AMD XP 1800+
512 MB
Mobo: ASUS K7T266 PRO2 U
Geforce 2 ASUS 7700 TI delux
OS: XP

Problemet var at programmet jeg brugte ikke kunne lide kombinationen i forbindelse med XP.
Ny driver blev der sagt (NVIDIA) men så virkede vidiorediger programmet jo ikke mere.
Så jeg byttede Geforce 2 ud med et Geforce 4 og Pinnacle Capture kaard Video Studio DV Deluxe v8.0
Det var godtnok en dyr løsning men den enste rigtige. Det kører nu uden problemer i et år.

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 21-07-03 13:38

Jeg har et gentagen problem med min skide pc som jeg bare ikke kan få løst!

Mens man sidder og bruger den har den med at fryse og derefter genstarte med blå skærm! Det ytre sig altid ved at musen fryser.

Efter en par forsøg hvor jeg genstarter den starter den op igen. Kikker jeg i loggen står der:

Registreringsdatabasen for brugeren XXXX blev gemt da et program eller en tjeneste brugte den da der blev logget af. Den hukommelse der blev brugt af brugerens registreringsdatabase er ikke frigjort. Registreringsdatabasen fjernes når den ikke længere er i brug. Det skyldes i de fleste tilfælde tjenester der køre som brugerkonto. Forsøg at konfigurer tjenesterne til at køre enten i localservice eller networkservice.

Tror dog ikke dette hænger sammen med problemet men ved det som sagt ikke.

Mit system:
Amd 2000 Xp+
Mobo: ECS K7S6A ATA 100 SIS audio DDRPC2700 (333mhz)
Ram: DDR 512 2700
Keyboard: Logitech cordless

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 21-07-03 16:24

Det ser godt nok ud som om at det er et andet problem, men er det altid når du laver en bestemt funktion eller er det på vilkår?

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 21-07-03 16:58

Kommer bare udaf den blå luft!

Godkendelse af svar
Fra : Lrd

Dato : 04-10-03 07:58

Tak for svaret hryttel.

Kommentar
Fra : BjarneD