/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nokia 6610 Problemmer
Fra : Heskey55
Vist : 726 gange
20 point
Dato : 20-07-03 16:26

Jeg har lige købt en Nokia 6610

men jeg kan ikke sende flere sms'er når jeg vil sende en sms, kommer der en infoboks frem hvor der står "kontrollér netværkstjenester"

(Det er ikke Loc)

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 20-07-03 16:32

Kontroller at det er det rigtige nr som står ved nummer på SMS-besked-central - hvis det er det kan det være at din udbyder har spærret din mobil for sms, prøv at ringe og spørg dem - hvis intet af det virker så skriv igen...

Hvilket tlf, udbyder bruger du?

MVH
SBL

Kommentar
Fra : OffLine

Dato : 31-07-03 14:24

Havde samme problem... Jeg tog den ind til butikken, hvor jeg købte den, og han skrev et nyt centralnummer ind. Inde under beskeder står beskedinformation eller lignende, så er der flere valgmuligheder og alle steder skal nummeret stå... Nummeret var +4540590000 og dur i hvert fald både til sonofon og telmore, ellers er det vist forskelligt hvilket nummer man skal bruge...

Kommentar
Fra : brevflue

Dato : 28-12-03 21:25

Jeg har også samme problem. Det opstod pludselig. Jeg har telmore og har det rigtige nummer

Kommentar
Fra : Gubi007

Dato : 03-04-04 21:46

har også samme problem (har CBB) kan ikke få det til at virke