/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook på webside
Fra : Ylwen
Vist : 418 gange
70 point
Dato : 20-07-03 12:57

Findes der et program (og hvor finder jeg det) helst noget asp kode der kan hente oplysninger ud af Outlook og så vise det på nettet? Man kan selvfølgelig sætte exchange op, men det er lidt overkill syntes jeg :)

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 20-07-03 13:08

Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil.

Er det din lokale Outlook data du vil have ud på en hjemmeside, eller vil du kunne få adgang til dine data fra en hjemmeside i stil med Exchange Web Connect?

mvh/HJP

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 20-07-03 13:28

Ja, det er det sidste... noget i stil med exchange

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 20-07-03 14:08

Vil du have adgang til alt i Outlook: Mail, kalender, opgaver etc.???

Og det skal være fra et hviket som helst sted på internettet?

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 20-07-03 14:08

Har du mulighed for at sætte din maskine (den med Outlook) op til at være server?

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 20-07-03 16:24

Jeg vil gerne have så meget med fra outlook som muligt. Den maskine jeg sidder og arbejder ved er ikke sat op som server, men er på netværk med en web server som jeg administrerer, så det burde ikke være noget problem.

Kommentar
Fra : Andersen

Dato : 23-03-04 16:18

Ved at logge på din mailkonto - som skal ligge på en exchangeserver - via Outlook Web Acces, kan du få fuld overblik over din konto. Jeg benytter det selv med stor succes. Der skal logges på via https:// efterfulgt af domæne og sti.

Andersen

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 23-03-04 18:20

Som jeg skrev i starten af denne tråd, så ønsker jeg ikke at bruge exchange.