/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Dørautomatik, hvor købes den ?
Fra : thomas2610
Vist : 1157 gange
100 point
Dato : 19-07-03 20:56

Jeg har søgt efter dørautomatik til en kælderdør.
Den skal kunne åbne med tryk på knap indefra, og med nøgle udefra. Og så skal den kunne holde døren åben i ca.1 minut.
Kender du et sted hvor den slags kan købes brugt?
Gerne Københavnsområdet, men kan være hele DK.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 19-07-03 21:19

Prøv hos:
Hovedstadens Låseservice
Nørrebrogade 202
2200 København N
Telefon: 35 84 01 01

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-03 07:08

hej thomas
Her er lige et par links til dig.
Det er nemt nok at finde den rigtige vare, problemet opstår når det skal være brugt.
Prøv "Den blå Avis" evt. "Gul & Gratis".
Skyldes behovet et handicap er det jo bare at henvende sig til kommunens hjælpemiddelcentral, men det ville du formodentlig havde vidst.
Du kan jo prøve at ringe til et af disse firmaer og få en snak, måske har de noget ombytningsgrej liggende.

M.v.h. John

http://www.handicapportalen.dk/pr.asp?func=show&pr=36

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=d%C3%B8rautomatik&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 20-07-03 10:47

Thomas
Det billigste er nok Brinck Elektronik, Frederiksborg gade inde ved Nørreport station, Efter Israels Plads ud imod søerne på højre side.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-07-03 12:06

Prøv at spørge firmaet her, de fremstiller dørpumper i alle typer. Det kan da være de har en brugt de vil sælge billigt.
http://www.dorma.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-07-03 12:08

Hov nu så jeg at du måske er fra rødovre, så bor du jo lige ved, og måske er det en god idé at gå hen og snakke med dem.
Emesen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-11-03 19:44

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : thomas2610

Dato : 25-06-04 11:26

Tak for svaret dabj.