/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Phillips babyalarm model 465
Fra : Melander
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 19-07-03 19:34

Hejsa alle sammen

Vi fik i april et stk. babyalarm med en modtager og sender, model 465 fra phillips, de er gule og beige...

mit problem er at nu hvor vi har fået lille Ea, ville vi gerne bruge dette dejlige sæt, men desværre kan jeg ikke huske hvor jeg lagde brugsanvisningen henne..er der nogle der ved hvor på nette jeg kan download eller se den, eller er der nogle der ligger inde med den....¨¨

hilsen Melander

Kommentar
Fra : fritnat

Dato : 19-07-03 20:17
Accepteret svar
Fra : fritnat

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-03 20:22

Hej Melander. Undskyld det er:
www.p4c.philips.com/files/s/sbcsc465_00/sbcsc465_00_dfu_dan.pdf
Mvh.
Fritnat

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 20-07-03 10:04

Tak for svaret fritnat.

Ja men det gik jo som det plejer, efter jeg havde lavet dette spørgsmål, fandt jeg den rigtige brugsanvisning, imellem vores madopskrifter i køkkenet..

Men jeg godkender dit svar, som tak for hjælpen, og så andre kan finde den her, hvis de søger på det......

Tak for hjælpen

Hilsen Melander