/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
GANDALPH -> Dette er altså til Skingur !
Fra : molokyle
Vist : 423 gange
16 point
Dato : 19-07-03 18:43

Jeg har snakket med min kammerat Phillip: 'Far' til Liza. Hun er blevet 7½, så han synes der er slut nu. Synd for Gandalph.

Dét bli'r der ikke noget af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-07-03 20:39

ØØ-hhh ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-03 20:57

modersvilje -> Jeg havde talt med skingur om en parring mellem to røde langhårede dværg gravhunde. ... og der skulle have stået : ... han synes det er slut nu. (med hvalpe, underforstået ! )

Hun har Gandalph : Han.
Min ven Phillip har Liza : Hun.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 16 point
Dato : 20-07-03 09:07

Hej Molokyle...okay. Ja, så fik han heller ikke noget denne gang, den lille hund..!!!!
Christina

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-03 09:41

Trist men sandt

Ha' en go' dag. Jeg skal til Grøn Koncert i Valby Parken idag, men det kan da være vi ses i 'filosofiens verden' eller noget. Iaften.

Tjyt </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-07-03 09:44

God tur...enjoy...mmmm, fadøller!

kh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-03 09:50

KOLDE fadøller

Tak skal du ha' skingur.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-07-03 12:20

Hvordan kan i tale om kolde fadøller og morskab når stakkels Gandalph "lider"
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-07-03 11:38

Hej Eyvind...når bare Gandalf møder min veninde Rikke en gang i mellem lider han ikke...tror hellere han vil ha hende end en gravhundedame... (perverse lille hund!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-03 12:16

Alternativ : Nus den bag øret og stang den en fadøl. Jeg gi'r

</MOLOKYLE>