/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hej skat
Fra : angeleyes
Vist : 1387 gange
120 point
Dato : 19-07-03 00:51

Hejsa. Søger titel og kunstner på en sang, hvor de synger:
Hej, hej skat.. Jeg elsker dig - min egen skat osv

Omkvæd: Jeg vil gi' en million, for at ha' dig her ved siden af mig, og jeg sir' det kun fordi jeg elsker dig, jeg elsker dig min skat.

Mener den er fra midt eller sidst i 70'erne eller først i 80'erne. Det er en dame og mand der synger. Håber der er en der kender den

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 19-07-03 02:02

Lasse og Mathilde er min stærke fornemmelse - Prøv her for at få det verificeret:
http://www.topunderholdning.dk/lasseogmathilde.htm

mvh
Jens

Accepteret svar
Fra : hellesally

Modtaget 120 point
Dato : 20-07-03 20:24

Hej angeleys.

Det er Lone Kellerman. Forøvrigt godt nummer. Om det er hende alene er jeg ikke helt sikker på, men jeg ved hun har indspillet det.

Med venlig hilsen
Helle

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 20-07-03 21:48

Lyder rigtigt - Lone Kellerman og Hvem er den mandlige del ? Kim Larsen? ... Eller en ukendt?

Det var med Jeff King .. Lone Kellerman Band CBS 1982
http://www.carta.co.uk/jeffking/home.htm

Enig Helle det er en rigtig god sang
mvh
Jens

Godkendelse af svar
Fra : angeleyes

Dato : 20-07-03 22:52

Tak for svaret hellesally.

Søgte lidt hist og her og fandt frem til at den var fra 1982 som Jens T skrev.

knuz fra Angeleyes

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 20-07-03 22:59

Skriv lige, når/hvis du finder ud af hvem den mandlige part er. TIA