/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hej meget vittigt!!
Fra : keddeyamse
Vist : 866 gange
40 point
Dato : 18-07-03 22:30

HEj mig og min kæreste har lige elsket.. og så nu er der nogle "puder" nede i hendes skede pustet helt op.. hvorfor gør de det? det ligner faktisk kugler som på en dreng. meget huritgt svar.. det gør meget ondt på hende..

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-07-03 22:33

Søg læge straks,(Vagtlægen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-03 23:09

Alternativ : Skadestue.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 18-07-03 23:49

Det er sikkert cyster. Har haft 2 veninder med samme problem. De skal tømmes/ punteres af en læge. Og det er smertefuldt, så prøv ikke selv på at gøre det !!!!!!!!!! Og ja, det skal behandles med det samme, så vent ikke til imorgen !

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-07-03 23:50

hmmm undre mig lidt, du skriver det gør meget ondt på din kæreste, og alligevel skriver du meget vittigt i overskriften......hvad æhhh kan du ikke lide hende eller hvad....

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 18-07-03 23:51

Punteres > punkteres

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-03 23:56

Melander -> Tror du ikke det er paniktastning. Jeg tror der skulle have stået 'vigtigt'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-07-03 01:11

Det virker da også helt vildt troværdigt at man som det første logger ind på "kandu" når der er noget formodet alvorligt i vejen med ens kære...

(Hjælp jeg tror min mand har et hjerteanfald, hvad tror I?)

Min kæreste/mand ville da øjeblikkeligt AF SIG SELV ringe til vagtlægen, hvis det pludselig gjorde "meget ondt" på mig og jeg hævede sære steder!

Keddeyamse...tag dog en beslutning af dig selv en anden gang.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 19-07-03 02:20

hmm det er fordi at det har været før og hun har været til læge før med det. der går et stykke tid så går det væk. og det gør heller ikk ondt men det sviger..

skingur > hmm så du hentyder altså til at jeg er en dårlig kæreste?!??!?

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 19-07-03 02:26

der går måske en time eller noget.. men det kunne jo være nogen af jer der vidste hva man kunne gøre..

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 19-07-03 02:45

Hallo søde, har lægen ikke kunne finde ud hvad det er ? Så må i sgu´ da forlange at få en henvisning til en gynækolog, så det kan blive undersøgt til bunds ! Så hun kan blive scannet i underlivet. Der kan i værste fald være noget alvorligt galt. Hun kan risikere at blive steril, hvis der sidder noget, og Gud forbyde at der må være noget værre ivejen ! Det kan da bare ikke blive undersøgt hurtigt nok !!!! Der kan desuden være en del ventetid for at komme til en gynækolog, så se lige at komme afsted hva ? Man skal sgu aldrig tage et nej for et nej hos en læge, hvis han mener der ikke er noget i vejen ! Så knalder man altså lige sin klør fem i bordet og forlanger der bliver gjort noget !!!!

Ja, jeg er temmelig oppe at køre over det her. Jeg har selv døjet med problemer i mit underliv (endometriose) i en del år. Akutte indlæggelser på sygehuset med afsindige smerter og operationer. Og jeg har set så mange kvinder fået fjernet deres underliv.
Så hallo, få lige kæresten op til lægen, og det skulle helst ha´ været igår !!

Hellere komme én gang for meget til lægen, end én gang for lidt..........

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-07-03 10:26

Hej keddeyamse

Ja, jeg kom nok til at antyde at du er en dårlig kæreste...for når du skriver

"meget huritgt svar.. det gør meget ondt på hende.."

så forstår jeg ikke, at du ikke som det første kontaktede lægen. nu skriver du så senere at det bare svier og at hun har været ved lægen før...men det fremgik jo ikke af det oprindelige indlæg.

Håber I finder ud af hvad det er, for det lyder bestemt ikke som noget der gavner lysten til at elske en anden gang.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-07-03 12:38

Ja - OKAY! Jeg tror knægten har fået svar på sit spg! Den ER feset ind... og self. er han da også en dårlig kæreste, men jeg håber fandme også han tager ved lære af det!...

/kasper

Accepteret svar
Fra : Fnys

Modtaget 40 point
Dato : 19-07-03 19:30

Rolig nu - det hedder de Bartholinske kirtler og hvis de er hævede er der sikkert betændelse. Det kan klares med antibiotika. Og hvis det bliver ved kan en mindre operation hos gynækologen klare det. Altså først antibiotika derefter kik forbi gyneren
Fnys

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-07-03 12:54
Godkendelse af svar
Fra : keddeyamse

Dato : 21-07-03 18:28

Tak for svaret Fnys. de andre var sku ikk lige så flinke....