/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan jeg fortsat bruge tlf. nr efter unlo~
Fra : jkrjk2
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 18-07-03 21:56

Hvis jeg får min telefon unlocked, kan jag så fortsat bruge SIM-kortet, indtil jeg får en ny udbyder?

Jeannie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 22:02

nej det tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 22:12

Jeg læste forkert. Du kan godt bruge sim-kortet til du får en anden udbyder.

ans

Accepteret svar
Fra : mbth

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-03 23:49

Ja du kan sagtens bruge dit sim-kort til du får et nyt. Ingen problemer med det. Når du fjerner låsen gør du det blot muligt at putte flere forskellige operatørers SIM-kort i din telefon.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-07-03 10:59

hehe ans, gik det for hurtigt

og JO, du kan sagtens bruge den, for som mbth antyder, så "åbner" du bare telefonen for andre simkort...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-03 11:08

-> ostemanden ja

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-07-03 14:03

Tak for jeres indlæg.

mbth for sin kommentar accepteret som svar, fordi det var det første begrundede svar.

Hilsen Jeannie.