/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemmesideopsætning mv
Fra : 120103972547
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 18-07-03 21:07

hvem vil hjælpe mig med at færdigøre og opstarte min side vederlagsfrit gerne pige med interesse for lak og læder samt foto s.. mm evt c...girl for samarbejde-seriøst

Accepteret svar
Fra : xixworld

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-03 00:32

he he jeg er ikke en pige men vil gerne hjælpe. Du kan se mare om os på www.danskemedia.dk

Godkendelse af svar
Fra : 120103972547

Dato : 21-07-03 14:03

Tak for svaret xixworld.
Gik ind på deres side og skrev til ham hvorefter vi fik en dialog og han sendte forslag
som jeg kunne lide og derfor accepterede derfor kan jeg varmt anbefale ham hvis der
er nogen der skal have hjælp til hjemmeside mv -han kunne forklare det så selv en knold som mig forstod det og der skal ellers meget til mvh Erling Nielsen