/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Linolium på køkkenbord
Fra : fleva
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 18-07-03 18:05

Hvordan lægges linnolium på køkkenbord ?
Nogen gode tips ?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-07-03 21:42

hvorfor vil du have et blødt bord, hvilket du får, da linolium er et skumprodukt...

men ellers, lægger du det på som ved gulve.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 25-08-03 16:32

Er du sikker på, at du vil have linoleum på og ikke laminat? Eller for den sags skyld vinyl? Linoleum har været brugt til køkkenborde, men det er da vist meeeeget længe siden. Melander har ret i, at det er blødt, men ikke i, at det er et skumprodukt. Derimod kan du risikere, at det tager både duft, smag og farve af alt det, du lægger på det. Desuden vil det være svært at få tæt omkring vasken. Og så blir det i ørigt skørt af sæbe og sulfo og varme, så det vil på ret kort tid blive mat, sprække og misfarve. Jeg vil forslå dig at lade være.
mvh.
pbp