/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis!!!!
Fra : Tompe_10
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 18-07-03 17:56

jeg har lige været på sommerferie og har set at tele2 har haft deres sommer tour

de delte gratis kasketter med tele2 logoet ud og små mini radioer med soni ericsson ud

er der en der ved hvor jeg kan få fat i enten en kasket eller en af de små radioer henne???

håber der er nogen der ved om jeg kan få fat i en af tingene

Accepteret svar
Fra : jysch

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-03 18:03

Jeg vil foreslå dig at sende en mail til tele2 og forespørge der, det er da muligt at de har flere og måske vil de også give dig en af dem som reklame.

Det er da et forsøg værd

Hilsen Jysch

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 18-07-03 18:24

tak jysch

hvis det virker er det dig der får pointene

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 18-07-03 19:08

Jamen så håber jeg da at du har held med dig.

God weekend

Jysch

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 18-07-03 19:25

tak i lige måde

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 26-07-03 11:18

Tak for svaret jysch.