/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus!! Den trojanskehest
Fra : MaF1a
Vist : 928 gange
50 point
Dato : 18-07-03 17:43

Er der nogen der kender til virusen "den trojanskehest" (eller noget i den stil) kender ikke rigtig noget til den, hvad gør og hvordan fjerner man den evt.
På forhånd tak MaF1a

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 18-07-03 17:47

Prøv at læse dette indlæg: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/trojan.horse.html

Hvis du skal bruge hjlæp til at fjerne den, må du sige til...

SBL

Accepteret svar
Fra : Nikolaus

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-03 17:47

Her er der en virus ensyclopedia. Skriv navnet på den virus du vil vide mere om:
http://www.pandasoftware.com/virus_info/encyclopedia/ .

Der findes flere typer af trojanske heste, som stærkt forenklet er en virus forklædt som en legitim fil. Når filen er accepteret af dig som bruger, aktiveres virusen i filen og gør den skade den nu er programmeret til.

Nikolaus

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 18-07-03 17:50

Her er et program, du kan bruge til at fjerne en "trojansk hest" med...

http://www.simplysup.com/tremover/download.html

MVH
SBL

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 18-07-03 18:04

SBL med dette program er det så muligt at fjerne virusen HELT??

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 18-07-03 18:12

Ja - jeg har haft succes med det!

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-07-03 18:38

Hvis du spørger hos nørderne fra Spywarefri.dk har du din pc ren i løbet af nul komma fem.

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 18-07-03 19:06

Okay det er nemlig sådan at jeg skal lave en computer der indeholder denne her trojansk hest,, så jeg vile bare finde ud af om det var muligt at fjerne den så man ikke behøvede at formatere

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-07-03 20:17

Ja men for søren da spørg hos Spywarefri. Jeg garanterer dig at de løser opgaven uden formatering. Det er de stærkeste kræfter fra Eksperten.dk' s sikkerhedsgruppe som har lavet Spywarefri.dk

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 24-07-03 22:57
Godkendelse af svar
Fra : MaF1a

Dato : 25-07-03 17:34

Tak for svaret Nikolaus. Dit svar virkede,, alle jeres andre virkede sikkert også, men man kan jo ikke dele ponts

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 25-07-03 18:10

Velbekomme