/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
kasterering og strinteri
Fra : Jacqueline
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 18-07-03 14:02

Vi har fået en tilløbende hankat (naboen flyttede og efterlod den). Den er ca. 2 år gammel. Vi vil gerne tage den til os, men den strinter voldsomt. Hvis vi får den kastereret, vil den så holde op med det, eller er det for sent nu ?

På forhånd tak for hjælpen.

Jacqueline

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-03 14:10

Du kan roligt få din kat kastreret. Det vil hjælpe meget. Samtidig skal du købe en kattebakke, så den kan "strinte", hvis den er indendøre. Lugtgenerne forsvinder. En kat skal jo "strinte" så det vil den blive ved med, men prøv det med kattebakken. Min egen kat var 6 år før den blev kastreret. I dag bruger den kun haven eller kattebakken.

mvh ans

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-07-03 14:36

enig med ans - lykke til

Kommentar
Fra : Jacqueline

Dato : 18-07-03 15:27

Tusind tak for hjælpen !

Mvh

Jacqueline

Godkendelse af svar
Fra : Jacqueline

Dato : 18-07-03 15:28

Tak for svaret ans.