/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gode tips til seksuelle lege?
Fra : ostemanden
Vist : 621 gange
150 point
Dato : 18-07-03 00:08

Hejsa, er der ikke nogen der ligger inde med en KANON (eller FLERE) gode ideer til hvordan man kan hygge sig i kærestens selskab??? Altså noget ala strip poker, udfordring etc... Nogle gode ideer til seksuelle lege!!

Og please... helst kun seriøse henvendelser, ikk???

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-07-03 01:40

>ostemanden.

Det blir' da ikke i aften / nat du får nogle fif

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 18-07-03 08:54

hmm nej, men det er også først iaften det går løs

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-07-03 09:02

> ostemanden.

Så er der jo håb endnu

Jeg ved godt du udbad dig seriøse indlæg, men du skal nu alligevel ha' denne.

En gammel rotte i disciplinen forførelse gav det gode råd, at man altid i disse voldtægtstider, skal tage pigerne bagfra. Så kan de ikke senere påstå sig voldtaget, i det de jo bare kunne være gået deres vej, hvis ikke de ville være med mere

Hvem var det der sagde mandschauvinist??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 18-07-03 09:06

LOL... hehe, den var god...

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 150 point
Dato : 18-07-03 11:22

Prøv at se på denne side... http://www.modig.dk/

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 18-07-03 11:39

Tak for svaret buch78.

Det er en kanon side.... der skal nok blive noget sjov i gaden i aften

Endnu engang tak!

MVH Ostemanden!