/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med af Warcraft 3 - Frozen Thr~
Fra : goldin
Vist : 587 gange
26 point
Dato : 17-07-03 17:55

Vi antager en rent hypotetisk lillebror, som har en piratkopi af Warcraft 3, som han har installeret og spillet uden problemer. Nu køber denne lillebror udvidelsespakken Frozen Throne - altså en original. Men han kan ikke installere spillet, da udvidelsespakken beder ham om først at installere Warcraft 3.

Hvordan kan man løse dette problem? Bortset fra det ret oplagte at købe originalen af warcraft 3. Skal man ind og rode i noget registry eller hur?

Dette er ikke en tråd der skal handle om hvorvidt piratkopiering er noget forfærdeligt noget - for det ER det jo. Og ulovligt og den slags. Jeg vil bare gerne have svar på mit spørgsmål.

Mvh Goldin

Kommentar
Fra : innleggen

Dato : 24-07-03 13:35

jeg har selv en pirat kopi af Warcraft 3 men der var ingen problemer med at installere The Frozen Throne, men når man installere The Frozen Throne og man skal vælge hvor det skal installeres så prøv og check om den automatisk finder mappen hvor Warcraft 3 ligger hvis den ikke gør det så tryk på browse og find mappen hvor det ligger... jeg ved ikke om det virker men det er jo en mulighed.

Mvh innleggen

Accepteret svar
Fra : innleggen

Modtaget 26 point
Dato : 08-08-03 23:37

jeg har en ven der havde samme problem. da han fik sin computer koblede vi dem sammen, han overførte warcraft III og brændte cd'en til det. man da han så købte the frozen throne havde han samme problem som dig men det blev hutigt løst ved at slette warcraft og ligge det en med cd'en i stedet for at overføre det.
hvis du har installeret det med cd'en så prøv at installere det igen.

Håber det hjælper!!!

MVH Innleggen

Kommentar
Fra : goldin

Dato : 09-08-03 08:10

Den løsning kræver jo bare at man køber originalen - og det var netop det jeg i sin tid ville undgå...

Kommentar
Fra : innleggen

Dato : 09-08-03 18:08

det tror jeg ikke min ven's warcraft III var også en kopi.

MVH Innleggen

Kommentar
Fra : goldin

Dato : 10-08-03 14:04

Anyways... Problemet blev løst ved at købe begge originaler. Så du kan jo bare få pointene.

Godkendelse af svar
Fra : goldin

Dato : 10-08-03 14:07

Kommentar
Fra : innleggen

Dato : 11-08-03 21:49

takker!!!